ترویج فرهنگ نماز در جامعه؛ فلسفه انقلاب اسلامی
کد خبر: 4013601
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:

ترویج فرهنگ نماز در جامعه؛ فلسفه انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فلسفه انقلاب اسلامی ترویج نماز در همه جامعه است، بیان کرد: اقامه نماز جماعت در ادارات استان جدی گرفته شود و اگر بخواهیم جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات دیگر را بگیریم باید نماز را در سطح ادارات ترویج دهیم.

ضرورت ترویج اقامه نماز جماعت در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی روز گذشته، 24 آبان‌ماه در اولین همایش نماز سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نماز همه آلودگی و نواقص را از بین می‌برد، اظهار کرد: نماز ناپاکی‌ها را از انسان دور می‌کند اگر نماز قبول شود همه اعمال خیر انسان قبول می‌شود.

وی افزود: بالاتر از پیامبر و امامان کسی نیست، آنها تا آخرین روزهای عمر خود هم نماز برپا کردند و هم دیگران را به نماز خواندن توصیه می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فلسفه قیام حضرت امام را به دلیل سرکوب کردن نمادهای دینی و ارزش‌های اسلامی توسط رژیم پهلوی دانست و بیان کرد: هر روز یکی از علم‌های دینی توسط طاغوت به زمین زده می‌شد و نماز یکی از آنها بود اگر نماز نباشد فساد و فحشا به راحتی در انسان ورود می‌کند.

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گوهر تابناکی است، تصریح کرد: حامیان این گوهر تابناک باید اهل نماز و معنویات باشند تا بتوانند ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دیگران منتقل کنند.

وی ادامه داد: دشمن دریافته که راز موفقیت مردم همین معنویات است بنابراین تلاش می‌کند به جای جنگ موشکی، فساد و فحشا را ترویج کند. فضای مجازی ضرر و زیان بسیاری به ما وارد کرده است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه توجه به نماز ضعیف شده که یک خطر  محسوب می‌شود، بیان کرد: فلسفه انقلاب اسلامی ترویج نماز در همه جامعه است، در سطح ادارات نماز باید ترویج داده شود، توصیه می‌کنم اقامه نماز جماعت در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد جدی گرفته شود و اگر بخواهیم جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات دیگر را بگیریم باید نماز را در سطح ادارات ترویج دهیم.

حسینی اقامه نماز جماعت در سپاه را تحسین برانگیز دانست و تأکید کرد: در برخی ادارات که می‌رفتیم جمعیت بسیاری داشتند اما تعداد کسانی که در نماز جماعت شرکت کردند زجرآور و رنج آور بود.

وی خواستار انتقال تجربه موفق سپاه به سایر ادارات شد و تصریح کرد: سپاه قدرت و بازوی نظام جمهوری اسلامی است و باید روز به روز توجه به نماز جماعت بیش‌تر شود و توسعه یابد اگر این بازو و رکن قدرتمند به لحاظ معنوی ضعیف شود در همه ابعاد ضعیف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه امروز در صحنه مختلف استکبار را شکست داده و به زانو درآورده افزود: در همین عملیات اخیر دیدیم که سپاه با چه هیبت و شکوه خاصی، نفت مردم را از دست یغماگر جهانی گرفت و تحسین همه ملت‌های جهان را در پی داشت و موجب امیدواری مظلومان عالم شد.یکی از افراد سیاسی که در همه حوادث و رویدادها اظهار نظر می‌کند بعد از این اتفاق گفت یک قایق تندرو ایران یک ناو آمریکایی را فراری داد البته این آقا چیزهای دیگری هم گفته که جای تاسف دارد.

حسینی بیان کرد: اقدام سپاه زبان این غرب‌گرایان و غرب‌گدایان را به ستایش باز کرد. این عظمت سپاه باید ادامه داشته باشد تا روزی که به یاری خداوند پرچم به دست امام مهدی(عج) داده شود.

وی راز این پیروزی‌ها را در معنویات دانست و با تأکید بر توجه همه دستگاه‌های فرهنگی به این امر حیاتی و مهم بیان کرد: آموزش و پرورش توجه کند که دانش آموزان از نماز فاصله نگیرند که خدای نکرده اگر کمرنگ شود نگران کننده است.

انتهای پیام
captcha