تربیت جوانان ارزشمند و انقلابی؛ ثمره ایجاد بسیج از سوی امام راحل(ره)
کد خبر: 4015599
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

تربیت جوانان ارزشمند و انقلابی؛ ثمره ایجاد بسیج از سوی امام راحل(ره)

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا تربیت جوانان ارزشمند و انقلابی را ثمره ایجاد بسیج از سوی امام راحل(ره) دانست.

تربیت جوانان ارزشمند و انقلابی؛ ثمره ایجاد بسیج از سوی امام راحل(ره)به گزارش ایکنا، سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا امروز دوم آذرماه، در جمع فرماندهان‌، مدیران و کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند، همزمان با ایام هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یادگار ارزشمند امام راحل(ره) است ‌که ثمره آن تربیت جوانان ارزشمندی بود که در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند و از ناموس و کیان کشور جانانه دفاع کردند و امروز این پرچم پرافتخار اسلامی در دست شما جوانان عزیز است.

وی افزود: امروز دانشمندان ایران اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فناوری، پزشکی و دفاعی پیشتاز هستند و این ارزش‌ها با رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای حاصل شده است. ارسال پیام روح‌بخش فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای در هفته ناجا، تأیید کننده رشادت‌های شما عزیزان است. امروز آحاد کارکنان خدوم و به تعبیر رهبر انقلاب «مجاهدان فی سبیل‌الله» در ناجا باید بر خود ببالند که رهبر فرزانه و فرمانده عزیز پیامی سرشار از روی حکمت و رضایت برای فرزندان خود در ناجا ارسال کرده‌اند.

بهرامی در ادامه تصریح کرد: ناجا در همه عرصه‌ها علاوه بر تأمین امنیت، در دوران کرونا با برگزاری شش مرحله رزمایش همدلی مؤمنانه و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و در ایام اربعین حسینی با برپایی موکب الحسین(ع) شهدای ناجا و خدمت‌رسانی مادی و معنوی به زوار و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خوش درخشیده است و این افتخار است که تأیید و رضایت نایب بر حق امام زمان(عج) را کسب کرده‌ایم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با بیان اینکه برای سرباز چیزی بالاتر از این نیست که تأیید فرمانده خود را کسب کند، تصریح کرد: امروز این پیام ایشان مسرت‌بخش است لیکن وظیفه ما را نیز سنگین‌تر می‌کند. قدر و منزلت ناجا را باید با خدمت‌رسانی بیشتر افزایش دهیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «نیروی انتظامی به تنهایی می‌تواند به اندازه چندین سازمان برای نظام آبرو کسب کند». عزیزان و همکاران گرامی، خدمت‌رسانی به مردم، مدال پرافتخاری است برای بنده و شما که باید شاکر باشیم. رمز موفقیت ما در نیروی انتظامی این است که تمام مأموریت‌هایمان مطابق با فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

بهرامی در ادامه در رابطه با انس با قرآن، به بیانات مقام عظمای ولایت اشاره کرده و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه می‌فرمایند: «مردم و آحاد ملت و جوانان ما باید با قرآن مأنوس شوند». برای تحقق داشتن پلیس تراز جامعه اسلامی باید آحاد کارکنان ناجا با قرآن مأنوس شوند و دستورات و رهنمودهای قرآن را سرلوحه کار خود کنند. در منزل و محل کارمان باید مأنوس با قرآن باشیم. اولین قدم و مقدمه و فتح‌الباب انس با قرآن که در بیش از صد آیه بدان اشاره شده، تلاوت قرآن است. سیدالشهدا(ع) از سپاه عمر بن‌سعد ملعون یک روز مهلت خواستند تا با خدا راز و نیاز کنند و قرآن بخوانند و ما در ناجا با توجه به حساسیت بالای کارمان که برپایی امنیت است و امنیت نیز زیربنای تمام توسعه‌هاست، باید بیشتر با قرآن مأنوس شویم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا اظهار کرد: برای ساختن جامعه باید خودسازی کنیم و برای خودسازی باید با معارف اهل بیت(ع) انس بگیریم. به حبل‌المتین الهی چنگ بزنیم و به وعده الهی که پیروزی حق بر باطل است، ایمان داشته باشیم. در ۴۳ سال پیش با توجه وعده‌های الهی دین خدا را یاری کردیم و به پیروزی رسیدیم، امروز با خدای خود عهد ببندیم که تا آخرین نفس از اسلام و این نظام مقدس اسلامی که میراث گرانقدر امام راحل(ره) و شهدای عزیز است، مراقبت می‌کنیم تا این انقلاب را با دستان پرکفایت مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن، آقا امام زمان(عج) برسانیم.

انتهای پیام
captcha