۱۴میلیارد تومان به مناطق کم‌برخوردار جنوب بوشهر اختصاص یافت
کد خبر: 4016517
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد:

۱۴میلیارد تومان به مناطق کم‌برخوردار جنوب بوشهر اختصاص یافت

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر از اختصاص ۱۴میلیارد تومان از بودجه شهرداری به محلات کم‌برخوردار جنوب بوشهر خبر داد و گفت: مطالباتی که مردم این منطقه پیرامون ایجاد مراکز آموزشی، درمانی و غیره دارند به حق است و  در بودجه امسال شهرداری اختصاص داده شده است.

خدیجه گرشاسبی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، خدیجه گرشاسبی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر شامگاه 5 آذر ماه با حضور در جمع اعضای شورای شهر بوشهر گفت: مردم محلات تنگک بوشهر با کمبود جدی امکانات روبرو هستند و از آنجا که مردم این محلات در دفاع از شهر و استان نقش‌آفرین بوده‌اند و همچنین این منطقه  جمعیت قابل توجهی از مردم را در دل خود جای داده است متأسفانه حال و روز خوبی ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: مطالباتی که مردم این منطقه پیرامون ایجاد مراکز آموزشی، درمانی، شبکه فاضلاب، زیرساخت‌های ارتباطی، ایستگاه آتش نشانی، فضاهای تفریحی، انتقال سایت دفع پسماند، آب و برق دارند به حق است و  در بودجه امسال شهرداری نیز مبلغ ۱۴ میلیارد تومان برای این محلات کم‌برخوردار اختصاص داده شده است.

وی افزود: از مهمترین برنامه‌های شهرداری برای رسیدگی به محلات کم‌برخوردار کف‌سازی و پیاده رو تنگک اول، حصاری کشی ۱۹.۵ هکتار فضای سبز جنوب ورزشگاه شهید مهدوی، کانال دفع آب‌های سطحی ورودی تنگک دوم، کانال دفع آب‌های سطحی جاده نیروگاه گذر مریم، نقاشی گرافیکی دیوار اتوبوسرانی ورودی جاده نیروگاه، آسفالت چهار گذر اصلی دلیران، کانال درپوش بتنی کانال بتن مسلح کانال معاینه فنی و جاده مهم سرتل به تنگک است و  قطعاً در بودجه سال آینده توجه ویژه‌ای به این محلات کم‌برخوردار خواهیم داشت.

وی با انتقاد از زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز افراد سودجو بیان کرد: زمین‌خواری عده‌ای افراد سود جو و ساخت و سازهای غیر مجاز به‌ویژه در زمین‌های با کاربری غیر مسکونی و اراضی ملی یکی از معضلات جدی تنگک است که باعث مشکلات بسیاری برای شهروندان این محلات و مدیریت شهری شده است.

گرشاسبی گفت: به‌عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی از فرمانداری محترم، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، اداره کل راه و شهرسازی، اداره برق، محیط زیست و آبفا درخواست دارم توجه ویژه‌ای به محلات تنگک و حل مشکلات مردم که مرتبط با دستگاه‌های خود هستند داشته باشند.

انتهای پیام
captcha