اعلام ویژه برنامه‌های شهرداری مشهد در دومین سالگرد شهید سلیمانی
کد خبر: 4025101
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

اعلام ویژه برنامه‌های شهرداری مشهد در دومین سالگرد شهید سلیمانی

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ۱۵ عنوان برنامه  به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

 دومین سالگرد شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۱۵ عنوان برنامه در سطح شهر به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

کی از برنامه‌های مهم، برپایی ایستگاه مقاومت است که در قالب این برنامه یادمان موقت از تصاویر و زندگینامه شهید سلیمانی به همراه رویدادهای دیگر در ۱۰ منطقه شهری برپا خواهد شد.

روایت حبیب از دیگر برنامه‌های شهرداری به مناسبت این ایام است که در قالب این برنامه خوانش نمایشنامه‌های  مرتبط با سردار سلیمانی در ۹ فرهنگسرا طی ۱۰ روز انجام می‌شود.

برگزاری یادواره سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت مردمی در فرهنگسراها و  برپایی ایستگاه مقاومت در ضلع شرقی میدان ۱۵ خرداد از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خواهد بود.

رونمایی از سه دیوار نگاره از شهید سلیمانی و شهدای مقاومت و برگزاری برنامه شهر سلیمانی‌ها با اجرای سرودهای مقاومت در ایستگاه‌های مترو از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت‌نامه حاج قاسم در قالب برنامه منشور سلیمانی و ارائه بسته خدمات به تشکل‌ها جهت برپایی خیمه حاج قاسم از دیگر اقدامات خواهد بود.

مشارکت با ستاد مردمی در توزیع محصولات و خدمات مورد نیاز تشکل‌ها در بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی، رونمایی از سردیس حاج قاسم در دانشگاه آزاد اسلامی، فضاسازی ویژه خیابان‌های شیرازی و امام رضا (ع)، اکران شهری در بیلبوردها، استرابوردها و قاب‌های عکس و چاپ پوستر به تیراژ ۸۰ هزار عدد نیز در دستور کار است.

برپایی تور دانش‌آموزی شهید طه اقدامی ویژه در سالگرد شهید سلیمانی در معراج شهدا است، همچنین برگزاری مسابقه روایت ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم از برنامه‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha