برگزاری جشن «نه به چهارشنبه‌سوری پرحادثه» در کرج
کد خبر: 4042270
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

برگزاری جشن «نه به چهارشنبه‌سوری پرحادثه» در کرج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج گفت: امسال آموزش‌های شهروندی در خصوص چهارشنبه آخر سال و حوادث ناشی از آن در قالب جشن برگزار می‌شود.

«نه به چهارشنبه سوری پرحادثه»

محمد جمشیدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: با توجه به در پیش‌رو بودن چهارشنبه پایانی سال و حوادث تلخی که وقوع بسیاری از آنها به واسطه هیجانات سنین نوجوانی و جوانی و عدم اطلاع کافی از عواقب جبران‌ناپذیر این اقدامات پرخطر است، بنا داریم تا امسال رویکرد متفاوتی نسبت به آموزش‌های شهروندی در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بنا شده برای آگاه‌سازی شهروندان به‌ویژه نسل جوان برای جلوگیری اقدامات پرخطر در این روز جشن برگزار کنیم.

این مسئول تأکید کرد: جشن‌های مذکور امروز، ۲۱ اسفند در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان کاج شهرک جهان‌نما، روز یکشنبه، ۲۲ اسفند در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی جنب ساختمان شورای اسلامی شهر در چهارصد دستگاه و روز دوشنبه، ۲۳ اسفند در جنب ایستگاه آتش‌نشانی در چهارراه نیک‌نژادی عظیمیه برگزار می‌شود که ساعت کلیه آنها 18:30 تا 20 است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج گفت: نمایش عروسکی، مسابقه نقاشی، استندآپ کمدی، کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های شاد و مفرح از بخش‌های مختلف جشن‌های تدارک دیده شده هستند که روح کلی آنها آگاه‌سازی جامعه در برابر حوادث تلخی است که می‌تواند در صورت بی‌توجهی و انجام کارهای پرخطر در کمین افراد در مراسم سنتی چهارشنبه پایانی سال موسوم به چهارشنبه‌سوری باشد.

انتهای پیام
captcha