حضور ۸ دانش‌آموز بوشهری در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز + عکس
کد خبر: 4073521
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

حضور ۸ دانش‌آموز بوشهری در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز + عکس

رئیس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش پرورش استان بوشهر گفت: ۸ نفر از دانش‌آموزان این استان پس از ارزیابی‌های صورت گرفته به مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان راه یافتند.

 مسابقات قرآن دانش آموزیحامد جمالی، رئیس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از راه‌یابی 8 نفر از دانش‌آموزان این استان در مسابقات سراسری رشته‌های آوایی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد و گفت: دانش‌آموزان پس از گذراندن مراحل مختلف مدرسه، شهرستان و استان در نهایت از میان 2هزار نفر 24نفر به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در مرحله مقدماتی، 8 نفر از این شرکت‌کنندگان به مرحله نهایی کشوری در تبریز راه یافتند که به سرپرستی سیدعباس هاشمی، قاری بین‌المللی قرآن  اعزام شده‌اند.

جمالی با اشاره به رشته‌های حاضر در این مسابقات گفت: ابوتراب قاسمی از دشتستان در رشته مداحی، امیرحسین عرب از کنگان در رشته قرائت تحقیق، علی امیری از بوشهر در رشته حفظ ۲۰ جزء، محمدجواد احمدی از کاکی در رشته اذان، هدی دهبیده از دشتی در رشته اذان، عبدالمهدی قادریانی از بوشهر در رشته ترتیل، ولید مالی از عسلویه در رشته حفظ عمومی و هادی مبین از دشتستان در رشته ترتیل راه یافتگان به مرحله کشوری هستند.

 خبرنگار: آتنا جعفری
انتهای پیام
captcha