اعضای کانون‌های قرآنی دفتر خدمت رضوی بوشهر معرفی شدند + عکس
کد خبر: 4083204
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

اعضای کانون‌های قرآنی دفتر خدمت رضوی بوشهر معرفی شدند + عکس

اعضای کانون‌های قرآنی در جلسه دفتر دبيرخانه خدمت رضوی بوشهر معرفی شدند و احکام خود را از دست رئیس دبیرخانه استانی این کانون‌ها دریافت کردند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، فرید محبی، رئیس دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر، ۱۳ شهریورماه، در جلسه معارفه اعضای کانون‌های قرآنی که در محل سالن جلسات این دبیرخانه برگزار شد، اظهار کرد: هر چقدر در استان بوشهر کار کنیم و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و عترتی انجام دهیم، ولی مستندسازی نشده و برنامه‌های قرآنی در بخش تبلیغی و ترویجی اطلاع‌رسانی نشود، دچار گره‌های فرهنگی خواهیم بود. 

تشکیل شبکه خادمیاران قرآنی رضوی در بوشهر 

رئیس دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در ادامه از تشکیل و ساماندهی شبکه خادمیاران قرآنی از میان قاریان، حافظان، پژوهشگران و خانواده‌های موفق قرآنی در سطح شهرها و روستاها خبر داد و گفت: باید برای این عزیزان احکام استانی و ملی صادر شود. پس انتظار می‌رود که طرح ملی شباب‌الرضا(ع) در استان بوشهر با مشارکت مؤسسه قرآنی طاهای بوشهر استمرار یابد.

محبی با اعلام این مطلب که دو هزار و ۳۰۰ نفر عضو شبکه خادمیاران رضوی استان بوشهر هستند، عنوان کرد: نخبگان و خانواده‌های موفق قرآنی که اطلاعاتشان در سامانه فعالیت‌های قرآنی ثبت شود، از یک امتیاز از سوی آستان قدس رضوی برخوردار می‌شوند. 

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری کرسی تلاوت قرآن در صحن شبستانی و زیارتی آستان قدس رضوی یکی دیگر از امتیازاتی است که سهم این فعالان جامعه قرآنی از ناحیه کانون قرآنی خواهد شد. 

خبرنگار ایکنا مسئول رسانه‌ای طرح شباب‌الرضا(ع) شد

یادآور می‌شود، طی آئینی زهرا کشاورزنیا، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاهای بوشهر و مسئول طرح شباب‌الرضا(ع)، وجیهه زارعی‌آزاد، مسئول طرح مهدالرضا(ع)، حیدر کشاورز، مسئول طرح جلسات خانگی، ابراهیم کامران، مسئول طرح شمیم تلاوت، میکائیل عاشوری، مسئول طرح کرسی تلاوت، حامد فکوری، خبرنگار ایکنا و مسئول رسانه خبری طرح شباب‌الرضا(ع) و کانون قرآنی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر به‌عنوان اعضای کانون‌های قرآنی در جلسه دفتر دبيرخانه خدمت رضوی بوشهر با هدف توسعه و پویایی فعالیت‌های قرآنی و عترتی با دو محور جوان‌یاوری و خانواده‌محوری معرفی شدند و احکام خود را از دست فرید محبی، رئیس این دبیرخانه استانی دریافت کردند. 

خبرنگار: حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha