محفل انس با قرآن در مسجد‌النبی(ص) نداجا بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4086272
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

محفل انس با قرآن در مسجد‌النبی(ص) نداجا بوشهر برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن از سوی واحد نماز، قرآن و عترت عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، به‌ مناسبت دهه آخر ماه صفر در مسجدالنبی(ص) نداجا بندر بوشهر برگزار شد.

رضا یوسفی، قاری ممتاز استان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، محفل انس و تدبر در قرآن کریم از سوی واحد نماز، قرآن و عترت عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به‌ مناسبت دهه آخر ماه صفر با حضور قاری ممتاز بوشهری امروز،27 شهریورماه در مسجدالنبی(ص) نداجا بندر بوشهر برگزار شد.

رضا یوسفی، دانشجوی قاری ممتاز با تبیین گزیده‌ای از آیات کلام‌الله اظهار کرد: بهترين مردم از بیان قرآن و عترت کسانی هستند که دائما شکرگزار داده‌های الهی و صبور در برابر گرفتاری‌ها و دشواری‌ها بوده و در قبال ظلمی که به‌ او روا شده، گذشت می‌کند. 

این دانشجوی ممتاز مسابقات قرآن اوقاف در ادامه افزود: خداوند متعال در آیه ۱۰ سوره مبارکه زمر بیان می‌کند «قُلْ يَا عِبَادِ الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا رَبَّكُمْ ۚ لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَٰذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ ۗ وَأَرْضُ اللهِ وَاسِعَةٌ ۗ إِنَّمَا يُوَفَّي الصَّابِرُونَ أَجْرَهُم بِغَيْرِ حِسَابٍ»، پروردگار متعال به انسان‌هایی که با حفظ تقوا در این دنیا نیکی کنند، اجرشان کامل و بی‌حساب داده می‌شود. 

در این مراسم معنوی که با حضور قشرهای مختلف کارکنان نداجا همراه بود، حجت‌الاسلام یاسر راغبی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر، در فضلیت و عظمت قیام امام حسین(ع) و اربعین سخنرانی کرد. همچنین ناوسروان عوض امانت از قاریان پایگاه دریایی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.

خبرنگار: حامد فکوری 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha