راهیابی ۷ نفر به مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4103662
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
رئیس اداره امور‌ قرآنی اوقاف بوشهر بیان کرد:

راهیابی ۷ نفر به مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور‌ قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: ۷ نفر از رتبه‌آوران برتر بوشهری در بخش‌های معارفی، آوایی و نهج‌البلاغه به رقابت‌های مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف راه پیدا کردند.

علی‌اکبر مداح، رئیس اداره امور‌قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر

علی‌اکبر مداح، رئیس اداره امور‌ قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در بوشهر، به بیان کسب افتخارات فعالان قرآنی شهرستان‌های بوشهر در مسابقات کشوری اوقاف پرداخت و اظهار کرد: یادگیری و فراگیری آموزه‌های قرآنی برای عمل به کلام وحی و کسب اخلاق قرآنی در تمامی امور کار و زندگی شخصی و اجتماعی است.

وی در ادامه عنوان کرد: اداره امور‌ قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر به‌منظور ارتقای قاریان و حافظان برگزیده مسابقات قرآنی اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی در شبکه آموزشی تخصصی «بلدالأمین» جامعه قرآنیان ولی‌عصر(عج) زیر نظر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها بوشهر کرده است که می‌طلبد فعالان جامعه قرآنی از این کلاس‌های آموزشی و تخصصی به نحو احسن استفاده کنند تا شاهد ارتقای فعالیت‌های قرآنی در تمامی رشته‌ها باشیم.

مداح گفت: زهره مجیری‌پور از استان بوشهر با کسب نمره ۹۶.۶۷ در بخش معارفی موفق به راهیابی به مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف شد.

رئیس اداره امور‌ قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه طبق اعلام داوران مسابقات سراسری اوقاف نمرات بالای ۹۵ امکان شرکت در آزمون برخط و شفاهی بخش معارفی مرحله نهایی را دارند که زمان آن و دیگر بخش‌ها متعاقباً اعلام می‌گردد، افزود: صادق غریبی‌خورموجی با نمره ۹۴.۱۷، سراج‌الدین اکخوان با نمره ۹۳.۳۳، مهدی جهرمی با نمره ۹۳.۳۳، اکرم رجب‌پور با نمره ۹۳.۳۳، صادق بارانی با نمره ۹۰، محمدرضا دوانی با نمره ۹۰، فاطمه دریایی با نمره ۸۶.۶۷، محبوبه جم با نمره ۸۵.۸۳، سید‌جواد حسینی‌مقدم با نمره ۸۳.۳۳، صدیقه عظیمی‌منفرد با نمره ۸۰، مجید مرادی با نمره ۷۷.۵، سیده‌زینب حسینی با نمره ۷۶.۶۷، زینب عباسی با نمره ۷۶.۶۷، حسین عرفان‌پور با نمره ۷۰، صدیقه محمدی با نمره ۶۲.۵، خاتون زنده‌بودی با نمره ۶۰، زلیخا قادری با نمره ۶۰ به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان این مطلب که شرکت‌کنندگانی که نمره ۱۰۰ را احراز کرده‌اند، می‌توانند در آزمون مسابقات مرحله نهایی بخش نهج‌البلاغه حضور یابند، بیان کرد: سید‌محمدمجتبی صفایی و افسانه غلامی با نمره ۱۰۰ موفق به راهیابی به مرحله کشوری مسابقات نهج‌البلاغه اوقاف شدند. همچنین علیرضا زنده‌بودی با نمره ۹۷.۵، سیده‌خدیجه ابطحی با نمره ۹۶.۶۷ و فاطمه ملک‌زاده با نمره ۹۶.۶۷ در بخش نهج‌البلاغه به رقابت پرداختند.

مداح با اعلان این خبر که مسابقات بخش آوایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه، به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود، گفت: نرجس شریف‌زادگان از استان بوشهر در رشته قرائت ترتیل موفق به کسب مجوز حضور در بخش آوایی مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف شد.

رئیس اداره امور‌ قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: سید‌حامد ابطحی در رشته اذان، سیف‌الله زحمتکش در رشته دعاخوانی و حمیده‌خاتون هلال‌بحر در رشته دعاخوانی از استان بوشهر به مرحله کشوری چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف راه پیدا کردند؛ این دوره از مسابقات در رشته‌های اذان، دعاخوانی و هم‌سرایی از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خبرنگار، امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha