دومین دوره ارتقای قاریان و حافظان در شبکه «بلدالأمین» برگزار شد
کد خبر: 4109006
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

دومین دوره ارتقای قاریان و حافظان در شبکه «بلدالأمین» برگزار شد

دومین دوره ارتقای حافظان و قاریان با حضور برگزیدگان و ممتازان جامعه قرآنی استان بوشهر به‌شیوه برخط، با حضور محمدرضا پورزرگری، مربی رشته تجوید در شبکه آموزشی تخصصی «بلدالأمین» برگزار شد.

کلاس تجوید در شبکه آموزشی «بلدالأمین» مؤسسه طاهای بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، دومین دوره ارتقای حافظان و قاریان، برگزیدگان و ممتازان جامعه قرآنی در قالب سه کلاس برخط آموزشی تجوید با حضور محمدرضا پورزرگری، مربی و داور مسابقات ملی از سوی مؤسسه قرآنی طاها بوشهر، در روزهای اول و دوم دی‌ماه، در شبکه آموزشی تخصصی «بلدالأمین» برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلین محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر، در آیین افتتاحیه این دوره آموزشی تخصصی گفت: تعلیم و تربیت یکی از اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی در راستای حمایت فرهنگی و تعالی سایر اقشار جامعه است.

راهیابی پنج داور بوشهری به مرحله کشوری شبیه‌سازی مسابقات قرآنی

وی با اشاره به اینکه داوران قرآنی استان‌ها در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن، صحت حفظ در این دوره‌های آموزشی به‌شیوه برخط در پیام‌رسان ایتا شرکت کردند، گفت: از استان بوشهر ۳ داور بانو در رشته‌های وقف و ابتدا، لحن، صوت و همچنین ۲ داور آقا در رشته‌های تجوید و صوت به مرحله سوم سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: تبیین آیین‌نامه داوری و نحوه فرم‌نویسی و سنجش آزمون‌های مجازی در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ و قرائت ترتیل طی ۱۰ ساعت از برنامه‌های ارزیابی فرهنگی و آموزشی برخط پیش‌بینی شده مرکز دوره آمادگی عملی داوری ویژه راه‌یافتگان به مرحله سوم سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم است.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha