تفاوت‌های زبانی، نژادی و مذهبی با نام حسین (ع) رنگ می‌بازد
کد خبر: 4084022
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
دبیر کل حزب الدعوه:

تفاوت‌های زبانی، نژادی و مذهبی با نام حسین (ع) رنگ می‌بازد

نوری المالکی، دبیر کل حزب الدعوه عراق به مناسبت برگزاری مراسم زیارت اربعین پیامی را خطاب به زائران صادر کرد.

به گزارش ایکنا، نوری المالکی، دبیر کل حزب الدعوه عراق پیامی را خطاب به زائران اربعین حسینی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در آستانه اربعین سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (ع)، تلاش همه متصدیانِ احیای این مراسم مبارک را گرامی می‌دارم و به همه مسلمانان به ویژه اتباع اهل بیت (ع) اعم از زن و مرد و پیر و جوان که از شهرها و کشورهای خویش با پای پیاده و قلب‌هایی مملو از مودت سیدالشهدا و یارانش به سوی کربلا آمده‌اند، درود و سلام می‌فرستم.

و در این همایش میلیونی، لازم می‌دانم یادی کنم از برادران غیور عراقی که پرچم‌داران تاریخی کرم و بخشندگی بوده و قلب‌ها، خیمه‌ها و مهمان‌سراهای خود را بر روی برادران خویش گشودند؛ کسانی که از کشورهای دور آمده‌اند و سختی‌ها و مشقت‌های رسیدن به کربلا را متحمل شده‌اند. همانا که حسین (ع) با عشقش دل‌ها را متحد و با مودتش تن‌ها را نزدیک می‌کند و با ذکرش تفاوت‌های زبانی و عرقی و مذهبی رنگ می‌بازد.

از برادران مسئول در استان‌هایی که میزبان زائران هستند و همچنین از نیروهای امنیتی اعم از ارتش، پلیس و حشدالشعبی تقاضا می‌کنم که احساس امنیت و سلامتی را در زائران ایجاد کنند.

به همه زائران حسینی می‌گویم: به خدا شما با احیای روز پیروزی شهادت بر طغیان، از رستگاران هستيد. به خدا شما با بزرگداشت روزهای ایثار و فداکاری، از صادقان هستید. به خدا شما با بیعتتان با سید جوانان اهل بهشت، از مخلصان هستید. خوشا به این سرنوشت زیبا.

درود و سلام بر حسین و بر خاندان و یاران گرامیش، درود بر پایبندان به مودت اهل بیت (ع)، و درود بر همه شرکت‌کنندگان در احیای این همایش بزرگ.

انتهای پیام
captcha