اجرای مرحله مقدماتی مسابقات قرآن پدافند هوایی شمال کشور + عکس
کد خبر: 4094618
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

اجرای مرحله مقدماتی مسابقات قرآن پدافند هوایی شمال کشور + عکس

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه یگان‌های تابعه پدافند هوایی شمال کشور در حال برگزاری است.

مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور ووظیفه یگان‌های تابعهحسن ضابط، مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه یگان‌های تابعه منطقه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم در دو سطح (زیر دیپلم) و (بالای دیپلم) (به صورت کتبی) به صورت حضوری برپا می‌شود.

ضابط اضافه کرد: نفرات برتر 24 آبان‌ماه در مرحله سراسری منطقه پدافند هوایی شمال کشور باهم به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در خبر دیگری از منطقه پدافند هوایی شمال کشور آمده است؛ طی هماهنگی‌های به عمل آمده مدیریت قرآن، عترت و نماز عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال با ستاد اقامه نماز استان تهران، مراسم سخنرانی و همچنین اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز گذشته، سوم آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نورمحمدی، سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. این مراسم با خیرمقدم حجت‌الاسلام والمسلمین خداداد الفتی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال و سخنرانی حجت‌الاسلام نورمحمدی، سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران همراه بود.

این هماهنگی به منظور آشنایی بیشتر کارکنان این منطقه با فرهنگ نماز و همچنین اقامه نماز به جماعت و آشنایی بیشتر خانواده‌های کارکنان با فریضه نماز انجام شد.

توجه ویژه به اصول و فروع دین، اهتمام به بحث نماز از زمانی که به دنیا می‌آییم (با اذان و اقامه گفتن در گوش نوزاد با عبارت «حی علی‌ الصلوة») تا زمانی که از دنیا می‌رویم، تارک الصلاة و انجام گناه کبیره، قرار دادن نماز به عنوان سرلوحه زندگی، دعوت فرزندان به نماز با اقامه اذان، اقامه و نماز در فضای منزل، ایجاد زمینه‌های تشویقی نه اجبار برای فرزندان به نماز از جمله مواردیست که حجت‌الاسلام نورمحمدی، سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران در جمع حاضران مطرح و سپس پرسش‌هایی مطرح و جوایزی اعطا کرد.

 

انتهای پیام
captcha