جلسه تبیین فرازهای کتاب نهج‌البلاغه در بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4099446
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

جلسه تبیین فرازهای کتاب نهج‌البلاغه در بوشهر برگزار شد + عکس

صدو‌ پنجاه‌ و‌ پنجمین جلسه تبیین فرازهای کتاب نهج‌البلاغه در هیئت مذهبی رایة العباس(ع) منطقه ۱ محله شهید چمران شهر بوشهر برگزار شد.

جلسه تبیین نهج البلاغهبه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد سلیمانی، کارشناس مذهبی، امروز، 23 آبان‌ماه، در صدو‌پنجاه‌و‌پنجمین جلسه تبیین فرازهای کتاب نهج‌البلاغه که در هیئت مذهبی رایة العباس(ع) منطقه ۱ محله شهید چمران شهر بوشهر برگزار شد، با اشاره به فراز ۳۴۳ حکمت نهج‌البلاغه، گفت: در دنیا و آخرت باطن اشخاص آزموده خواهد شد و گفتار انسان‌ها نگهداری و ضبط می‌شود. 

وی افزود: تبیین خودباوری یکی از گفتمان‌های عقلانی در راستای تمدن‌آفرینی است که نیازمند ساعت‌ها پژوهش و نهادینه‌سازی در بین اقشار جامعه و به‌خصوص جوانان است. باید در صحنه‌های مجاهدت صابر بود و استقامت ورزید. لذا در حوادث باطن انسان‌ها مشخص می‌شود.

حجت‌الاسلام سلیمانی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در فتنه‌های آخرالزمانی بیمه و ایمن باشیم، باید تمامی توجه‌ها و هوشیاری و بصیرت سایر اقشار انقلابی و متدین به حمایت، همراهی و پشتیبانی از ولایت فقیه باشد. 

مربی دوره آموزشی نهج‌البلاغه‌خوانی هیئت مذهبی رایة العباس(ع) بندر بوشهر در پایان با اشاره به اینکه جاده تحقق، آمال‌ها، آرزوها و آرمان‌های صحیح به نوید‌بخشی و امیدافزایی می‌انجامد، اظهارکرد: اجرای طرح تحول اجتماعی و خانوادگی و قرآنی مسجدمحور و دیگر برنامه‌هایی نظیر راهپیمایی اربعین حسینی موجب تمدن‌سازی و تحول‌آفرینی در فرهنگ جامعه می‌شود. 

انتهای پیام
captcha