مسابقات قرآن کریم در هشتجین خلخال برگزار شد
کد خبر: 4103919
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

مسابقات قرآن کریم در هشتجین خلخال برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین خلخال از برپایی مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) با حضور اعضای این کانون و قاریان و حفاظ شهر هشتجین در مسجد آدینه خبر داد.

مسابقات قرآن کریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، شورانگیز نوروزی، مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین خلخال، دهم آذر ماه در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن کریم این منطقه اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) با حضور اعضای این کانون و قاریان و حفاظ شهر هشتجین در مسجد آدینه برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین خلخال تصریح کرد: این حرکت معنوی با هدف انس و الفت نوجوانان و جوانان با آیات الهی و تشویق آنها به قرائت قرآن کریم برپا و در پایان این مسابقات از قاریان و حفاظ برتر خواهر تقدیر و تجلیل شد.

نوروزی اضافه کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا و اعلام انزجار از رفتارهای غیرمتعارف اغتشاشگران از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین خلخال افزود: نوجوانان و جوانان انقلابی با حضور در این مراسم نشان دادن که به آرمان‌های انقلاب پای‌بند هستند و راه خود را با اغتشاشگران جدا می‌دانند.

نوروزی خاطر نشان کرد: رعایت مسئله حجاب و عفاف در سطح جامعه و احترام به قوانین و مقررات از دیگر مباحثی بود که در این مراسم معنوی بر آن تاکید شد.

انتهای پیام
captcha