جنبش حماس بر مواضع سیاسی خود پایبند خواهد بود
کد خبر: 4106547
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
اسماعیل هنیه تأکید کرد:

جنبش حماس بر مواضع سیاسی خود پایبند خواهد بود

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی به مناسبت سالگرد تأسیس جنبش حماس بر پایبندی این جنبش بر اصول و مواضع سیاسی خود تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه شب در سخنانی به مناسبت سی و پنجمین سالروز تأسیس این جنبش اعلام کرد: این مناسبت بزرگ یعنی سالروز تأسیس جنبش حماس را که نقطه تحولی مهم و سرآغاز ورود به مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیستی بود، گرامی می‌داریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: حماس همراه ملت فلسطین دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده و این دستاوردها به فضل خون شهدای گرانقدر و جانفشانی‌های اسرای قهرمان و درد و رنج‌های ملت فلسطین محقق شده است.

وی گفت: در این روز به عموم ملت فلسطین و شهدای گرانقدر به ویژه شهید شیخ احمد یاسین، بنیانگذار حماس و دیگر رهبران شهید این جنبش سلام و درود می‌فرستیم.

هنیه تأکید کرد که حماس از زمان تأسیس بر مواضع سیاسی خود ثابت بوده و استراتژی آن واضح و روشن است و هرگز تغییری در اصول و مواضع آن و شیوه نبرد با دشمن صهیونیستی رخ نمی‌دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: مقاومت که حماس بخشی از آن است و در سرتاسر سرزمین فلسطین گسترش یافته، روز به روز در حال تقویت شدن است.

وی گفت که حماس همراه با ملت فلسطین و دیگر گروه‌های مقاومت دو انتفاضه بزرگ را رقم زده و وارد چندین جنگ با اشغالگران شدند که طی آن دستاوردهای بی‌نظیری را کسب کرده و تحولاتی راهبردی را در پروژه مقاومت رقم زدند.

هنیه با بیان اینکه حماس بین مقاومت و سیاست پیوند برقرار کرد، اظهار کرد: سیاست هرگز در مقابل پروژه مقاومت نبوده و حتی زمانی که ما در انتخابات پیروز شدیم و دولت تشکیل دادیم، مقاومت را حفظ کردیم و مقاومت در سایه دولت حماس روز به روز قوی‌تر شد تا جایی که کار به تشکیل ارتش قسّام به فرماندهی محمد ضیف کشیده شد.

انتهای پیام
captcha