هم‌افزایی جامعه قرآنی کشور جریان ساز است
کد خبر: 4111000
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
امام جمعه کرمان:

هم‌افزایی جامعه قرآنی کشور جریان ساز است

امام جمعه کرمان بیان کرد: ظرفیت قرآنی بزرگ کشور باید هم افزایی داشته و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند تا جریان قدرتمندی در کشور شکل بگیرد که این جریان بزرگ قرآنی در جهان اسلام نیز برجسته است و حرفی برای گفتن دارد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان عصر امروز، ۱۰ دی‌ماه در دیدار با جامعه قرآنی کشور بیان کرد: قرآن کریم کتابی بی‌بدیل است که نمونه‌ای مانند آن وجود ندارد. کتاب‌های زیادی در طول تاریخ نوشته شده که قابل مقایسه با قرآن نیستند حتی سایر کتاب‌های آسمانی را نمی‌توان با قرآن مقایسه کرد که دلیل آن کامل بودن قرآن است. همچنین سایر کتاب‌های کاملاً کتاب آسمانی نیستند و مواردی به آنها افزوده شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب کاملی است و هر اندازه در آن ورود کنیم دوباره راه باز می‌شود و هر کس در حد فهم خود از آن برداشت می‌کند، به شخصیت شهید سلیمانی و بیان خاطراتی از ایشان پرداخت و گفت: شهید سلیمانی تربیت شده قرآن و سنت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان حضور جامعه قرآنی کشور در کرمان را فرصت مغتنم و ظرفیت بزرگی دانست و گفت: ظرفیت قرآنی بزرگ کشور باید هم افزایی داشته و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند تا جریان قدرتمندی در کشور شکل بگیرد که این جریان بزرگ قرآنی در جهان اسلام نیز برجسته است و حرفی برای گفتن دارد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در پایان تصریح کرد: روحیه و رویه شهید سلیمانی قابل درس گرفتن است و ایشان به دلیل شخصیتی که داشتند صاحب مکتب می‌شوند و امیدارم ما نیز ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

انتهای پیام
captcha