مشارکت چشمگیر بانوان اردبیلی در محافل قرآنی
کد خبر: 4122110
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

مشارکت چشمگیر بانوان اردبیلی در محافل قرآنی

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل گفت: حضور و مشارکت بانوان اردبیلی در برپایی فعالیت‌ها و محافل قرآنی بسیار چشمگیر و با شکوه بوده است.

بسیج جامعه زنان اردبیلمریم حامدی، مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، تصریح کرد: حضور و مشارکت بانوان اردبیلی در برپایی فعالیت‌های فرهنگی و محافل قرآنی بسیار چشمگیر و با شکوه بوده است.

وی بیان کرد: افزایش چشمگیر فعالیت‌های قرآنی بانوان در راستای مشارکت و ارتقای نقش زنان و ترویج اندیشه برابری و بینش نقش بانوان در اجتماع بسیار ستودنی و قابل احترام است.

حامدی عنوان کرد: امروزه شاهد شکوه و اقتدار حضور بانوان در همه عرصه‌ها از جمله قرآنی، دینی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... هستیم، لذا توانستند بدرستی و در چارچوب درستی حضور خودشان را در راس جامعه بیان کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل اظهار کرد: اساس و بنیان خانواده‌ اسلامی، بانوان قرآنی و انقلابی هستند که با تحکیم و ارج نهادن به مقام زن در هر خانواده فرزندانی سالم، صالح و نسلی انقلابی پرورش یافته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام و جایگاه زن از دیدگاه قرآن در هر برهه از تاریخ سرنوشت‌ساز بوده و رویدادهایی از اسرار خلقت خداوند را رقم زده است که به توانایی و ویژگی‌های خاص آنان می‌شود پی برد.

حامدی تاکید کرد: گاهأ او را با کلیشه‌های جنسیت زده و بی محتوای(ضعیفه) خطاب می‌کنند که مستقیم و غیر مستقیم به تحقیر جایگاه و مقام زنان و زنانگی اشاره دارد، لذا به علت ناآگاهی از این تحقیر نامحسوس، سالیان سال به کار برده شده است.

انتهای پیام
captcha