مشکلات اصلی جامعه امروزی مهجوریت قرآن است
کد خبر: 4123250
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

مشکلات اصلی جامعه امروزی مهجوریت قرآن است

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت اردبیل گفت: اکثر مشکلات جامعه امروز ما دوری از قرآن و مهجوریت آن و عدم پایبندی به دستورات و تعالیم قرآنی است.

جلسه بررسی عملکرد برنامه‌های قرآنی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نهضت حورزاده، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت اردبیل، یکم اسفندماه، در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر ضرورت افزایش تعاملات دو طرفه بین مدیر مسئولان موسسات قرآنی با اداره کل تاکید و اظهار کرد: اکثر مشکلات جامعه امروز ما دوری از قرآن و مهجوریت آن و عدم پایبندی به دستورات و تعالیم قرآنی است.

حورزاده ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی موسسات قرآنی در سطح استان افزود: قرآن کریم یک برنامه جامعی برای سعادت و کمال‌یابی بشری در زندگی دنیوی و اخروی است لذا ساری و جاری شدن احکام نورانی آن در جامعه علاوه بر کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی تربیت یک نسل قرآنی را در استان رقم خواهد زد.

وی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های اعتقادی نوجوانان در خانواده و مدارس اشاره کرد و افزود: فیلتر فضای مجازی و ایجاد محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها دیگر جوابگوی مقابله با این همه هجمه‌های عظیم دشمنان نیست و باید بحث صیانت و تربیت بر اساس الگوهای مناسب را در پیش گرفت.

حورزاده جامعه امروز را نیازمند تربیت قرآنی دانست و تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه به‌ کار گیریم.

انتهای پیام
captcha