تفکر و نگرش در آفرینش‌های الهی عبادت است
کد خبر: 4138201
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

تفکر و نگرش در آفرینش‌های الهی عبادت است

استاد درس خارج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان بوشهر با بیان اینکه پرفضیلت‌ترین وقت به هنگام اقامه اول وقت نماز صبح و دیگر نمازهای واجب یومیه است، گفت: تفکر و نگرش در آفرینش‌های الهی نیز یک عبادت است.

درس خارج فقه آیت‌الله صفایی‌بوشهری

به گزارش ایکنا از بوشهر، کلاس درس خارج با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر  امروز، سیزدهم اردیبهشت‌ماه، در مسجد مدرسه علمیه امام خمینی(ره) منطقه یک محله ایثار این شهر برگزار شد.

استاد درس خارج در این جلسه هم‌اندیشی با اشاره به اینکه زمان سحر وقتی و قسمتی از آخر شب است که به طلوع فجر می‌انجامد، گفت: سحر یک اتفاق از منظر بینشی اهل لغت است و به همین خاطر به آن می‌گویند آخرین قسمت شب و ثلث اخیر است. لذا وقت سحر دارای فضیلت‌ها به جهت انجام عبادات و راز و نیاز است و زمانی که متصل به فجر است.

وی با بیان اینکه پرفضیلت‌ترین وقت به هنگام اقامه اول وقت نماز صبح و دیگر نمازهای واجب یومیه است، افزود: تفکر و نگرش در آفرینش‌های الهی نیز یک عبادت است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری به تأثیرات تدبر اجتماعی در مقوله خودشناسی و خودسازی در سبک زندگی انسان‌ها پرداخت و گفت: هویت هر کس در شناخت گذشته خودش است.

یادآور می‌شود، در پایان این کلاس، از آیت‌الله صفایی‌بوشهری به‌عنوان استاد درس خارج فقه از سوی دانش‌آموختگان و طلاب، به‌مناسبت روز استاد تجلیل شد.


حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha