ترویج فعالیت‌های فناورانه موجب رشد تولید می‌شود
کد خبر: 4138241
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
استاندار بوشهر:

ترویج فعالیت‌های فناورانه موجب رشد تولید می‌شود

احمد محمدی‌زاده گفت: با اجرای پروژه‌ها و توسعه صادرات تولیدی و پرورش آبزیان و دیگر فناوری‌های نوین درآمدزا باید در حوزه ترویج آن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

امضای تفاهمنامه فی مابین سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و استانداری بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، روز گذشته، 12 اردیبهشت‌ماه طی سفر یک روزه به استان بوشهر، برای تحقق شعار سال و افزایش بهره‌وری موقوفات و تولیدات در حوزه مشاغل فناورانه دریاپایه و کشاورزی حضور یافت و در شامگاه همان روز با امام جمعه و استاندار بوشهر طی جلسه‌ای دیدار کرد. 

غلامرضا رازقی‌، کارشناس راهبری حوزه آبزیان دریایی و محصولات کشاورزی، با اشاره به اینکه استان بوشهر در شاخص ولایتمداری و مدیریت در عرصه میدان، مردمانی صادق و آزمون داده‌ای هستند، مطرح کرد: مجوز ۳ هزار تنی به‌منظور رشد تولید و اشتغال‌آفرینی برای به‌کار گرفتن تمامی ظرفیت‌ها جهت پرورش طرح‌های پرورش آبزیان دریایی و توسعه فناورانه محصولات کشاورزی بسیار ارزنده و سازنده است. امروز باید طرح‌های دانش‌بنیان نقش خود را در اجرای پروژه‌ها نشان بدهد. 

رشد تولید با ترویج فعالیت‌های فناورانه

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، نیز در این جلسه که در سالن کنفرانس شماره یک استانداری بوشهر برگزار شد، بر تسریع در روند فرایند صادرات ماهی پرورش در قفس با مشارکت سرمایه‌گذاران اقتصادی و تعامل راهبردی سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد و گفت: پرورش میگو و ماهی در ساحل در حوزه مشاغل ترویجی به‌عنوان یک کار دانش‌بنیان برای رونق کسب و کار و اشتغال ساحل‌نشینان مناطق کرانه‌ای استان بوشهر است. 

استاندار بوشهر با بیان این مطلب که با اجرای پروژه‌ها و توسعه صادرات تولیدی و پرورش آبزیان و دیگر فناوری‌های نوین درآمدزا باید در حوزه ترویج آن اهتمام بیشتری داشته باشیم. 

وی مطرح کرد: در راستای ایجاد یک مرکز پرتودهی و اجرای کارخانه گرانول، به‌منظور بازیافت لاستیک‌های فرسود یک تفاهمنامه همکاری میان سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و استانداری بوشهر انعقاد شود. 

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه محله شهید مدرس منطقه یک این شهر با آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد و بر روی ظرفیت‌های موکب‌های فرهنگی، قرآنی و پشتیبانی امور زائران مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی که توسط به صورت مردم‌پایه مدیریت می‌شود به بحث و تبادل نظر پرداختند. 


حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha