خبرنگار ایکنا در دومین عهدواره «چله مهدویت» تجلیل شد + عکس
کد خبر: 4139995
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

خبرنگار ایکنا در دومین عهدواره «چله مهدویت» تجلیل شد + عکس

در دومین عهدواره سراسری «چله مهدویت» که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار تهران شامگاه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در آستان مقدس آیت‌الله شیخ صدوق شهرری برگزار شد از خبرنگار ایکنای بوشهر تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگار ایکنا در «دومین عهدواره سراسری چله مهدویت»

به گزارش ایکنا، آیین اختتامیه دومین عهدواره «چله مهدویت» با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استاندار تهران و همچنین هنرمندان و خانواده آنها شامگاه،19 اردیبهشت‌ماه در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد. 

محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌اسلامی استان تهران و دبیر دومین عهدواره سراسری چله مهدویت در جریان آیین تجلیل از آثار فاخر و برگزیده رسانه‌های مهدوی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: این جشنواره مهدوی کاملاً مردمی و رویدادمحور برگزار شده است و این عهدواره سراسری چله مهدویت سرشار از مفاهیم فاخر فرهنگی و هنری و یک نسخه پایه‌ای و گامی برای پیشبرد اهداف توحیدی در مسیر تمدن‌سازی و ترویج آموزه‌های دینی و الهی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران در ادامه افزود: دومین عهدواره سراسری «چله مهدویت» با هدف برپایی سلسله رویدادهای متنوع و متکثر مردمی و همچنین خلق و انتشار آثار فرهنگی و هنری با مضامین مرتبط با آرمان­‌های امیدبخش و عدالت‌محور مهدویت در قالب ۱۶ دبیرخانه تخصصی در ۱۶ شهرستان استان تهران راه‌اندازی و آثار ارسالی با حضور اساتید نخبه داوری شد.

خراسانی‌زاده تصریح کرد: این عهدواره که با جریان­‌سازی مردمی و استقبال هزاران نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از سراسر میهن اسلامی همراه شده است، اختتامیه خود را با نام و یاد دو تن از بزرگ­ترین اندیشمندان تاریخ تشیّع از استان تهران، یعنی شیخ کلینی و شیخ صدوق گره زده است.

وی کسب چهار رتبه برتر کشوری توسط خبرنگاران هنرمند و دانش‌آموخته دانشگاهی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بخش رسانه‌های مهدوی دومین عهدواره سراسری «چله مهدویت» را یک اتفاق معروف و بی‌نظیر و نشانی از رشد خلاقیت در این رسانه قرآنی و دانش‌بنیان دانست و ارزیابی کرد.

در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌شیخ عباس ابراهیمی به افتخار خادمی مسجد جمکران نائل شدند. همچنین در این مراسم از خانواده مرحوم آیت‌الله ری‌شهری نیز تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل از ایکنا توسط وزیر ارشاد

در آیین پایانی از هاجر محمدی، خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به‌عنوان نفر نخست و برگزیده در بخش رسانه‌های مهدوی و از دیگر نفرات برتر ۱۶ بخش تخصصی دومین عهدواره سراسری «چله مهدویت» توسط محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام‌جمعه موقت تهران و علیرضا معاف، معاونت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد‌اسلامی، در محل صحن زیارتی آستان مقدس ابن بابویه شهرری تجلیل شد.


خبرنگار، امیرحسین مؤمنی
عکاس، مرضیه احمدوند 

انتهای پیام
captcha