ورزشکار مشهور هنرهای رزمی آمریکا اسلام آورد + فیلم
کد خبر: 4148196
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

ورزشکار مشهور هنرهای رزمی آمریکا اسلام آورد + فیلم

خبر اسلام آوردن زیلا فاتو، ورزشکار آمریکایی هنرهای رزمی (WWE) بازتاب زیادی در جامعه ورزشی آمریکا داشته است. او اعلام کرد با مشاهده رفتار و اخلاق مسلمانان، تحت تاثیر قرار گرفته و به این دین گرویده است.

به گزارش ایکنا به نقل از اسلامیک اینفورمیشن، زیلا فاتو، فرزند اوماگا ورزشکار فقید رشته رزمی (WWE)، اخیراً با اعلام اینکه اسلام را پذیرفته است، توجهات عمومی را به خود جلب کرد.

او در ویدیویی در یوتیوب، درباره چگونگی اسلام آوردن خود توضیح داد. او گفت به دلیل قدردانی و تمایل برای الهام بخشیدن به دیگران تصمیم گرفت از پلتفرم  یوتیوب برای ترویج صلح، معنویت و شناساندن اسلام استفاده کند.

زیلا در ادامه توضیح داد که چگونه سفر معنوی او در روزهای زندان آغاز شد، زمانی که علاقه او به اسلام برانگیخته شد. به گفته زیلا فتو، او ابتدا تردید داشت، اما مشاهدات او در مورد رفتار مسلمانان مؤمن به تدریج او را کنجکاوتر کرد. فداکاری و نظم و انضباط آنها در داخل زندان تأثیر ماندگاری بر او بر جای گذاشت و زیلا را بر آن داشت تا اسلام را بیشتر کشف کند.

او به شدت تحت تاثیر آداب اسلامی مانند اذان و نماز جمعه قرار گرفت. این برخوردها نقش مهمی در تصمیم زیلا فتو برای پذیرش اسلام به عنوان یک سبک زندگی ایفا کرد. او اعلام کرد از زمان پذیرش اسلام، رشد شخصی و تغییرات مثبت چشمگیری را تجربه کرده است.

 

انتهای پیام
captcha