آغاز رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا + عکس
کد خبر: 4148373
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

آغاز رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا + عکس

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌ها و بانوان شاغل و کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پایان تیرماه در حال برگزاری است.

آغاز رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و بیست و سومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها (فرزندان و همسران) و بانوان شاغل و بیستمین دوره مسابقات دانشجویان و هنرآموزان نهاجا در سطح یگان‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به صورت حضوری در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و اذان به صورت شفاهی و مفاهیم جزء ۲۵ تفسیر نمونه ویژه کارکنان پایور و وظیفه و دانشجویان و جزء ۲۲ تفسیر نمونه ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها به صورت کتبی برگزار می‌شود.

بنابر گفته سرهنگ سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش «این مرحله از مسابقات همزمان با اعزام کاروان قرآنی از سوی ستاد فرماندهی نهاجا متشکل از دو تیم داوری در بخش بانوان و آقایان (به دلیل نمره‌دهی با ارزیابی ثابت) و اجرای محافل انس با قرآن با همراهی خانواده ثنا و حدیث نظری، حافظان خردسال و برگزاری کارگاه‌های آموزشی انجام می‌شود».

یادآور می‌شود، آیین افتتاحیه و مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات از 25 خردادماه تا کنون در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی، دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی، دانشگاه هوایی شهید ستاری، یگان آشیانه‌ جمهوری اسلامی ایران و ... برگزار شده است. مدت حضور کاروان در هر یگان از یک روز تا سه روز برابر استعداد جمعیت متسابق متغیر است.

همچنین مرحله سراسری نیروی هوایی طی بازه زمانی ۱۰ تا ۱۷ مردادماه به میزبانی فرماندهی پشتیبانی نهاجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha