جشن مردمی غدیر در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4150089
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

جشن مردمی غدیر در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار می‌شود

شهر یزد در روز عید سعید غدیر خم برای اولین بار، میزبان جشن بزرگ و باشکوه مردمی غدیر از چهار راه بعثت و مسیر خیابان قیام تا حسینیه امیرچقماق می‌شود.

جشن بزرگ غدیر در حسینیه امیرچقماق یزدمحمدحسین ترکی، مسئول روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری جشن بزرگ غدیر به شکل و سبکی متفاوت خبر داد و گفت: شهر یزد برای اولین بار، میزبان جشن بزرگ و باشکوه مردمی غدیر از چهار راه بعثت و مسیر خیابان قیام تا حسینیه امیرچقماق خواهد بود.

وی ترویج فرهنگ غدیر و نشاط اجتماعی شهروندان را از اهداف این جشن برشمرد و افزود: در قالب این مراسم که از ساعت 16 الی 23 روز جمعه، 16 تیرماه همزمان با روز عید غدیر برگزار خواهد شد، موکب‌های خدماتی و پذیرایی مردمی و همچنین غرفه‌های بازی، صنایع دستی و ... از امامزاده جعفر(ع) تا میدان امیرچقماق برپا می‌شود و به شهروندان خدمات متنوعی ارائه خواهند داد. 

ترکی از برگزاری جشن بزرگ غدیرخم در محل حسینیه امیرچقماق خبر داد و گفت: موکب‌ها، هیئت‌ها و مجموعه‌های مردمی که امکان میزبانی مردمی در این رویداد عظیم را دارند، از طریق https://shahrghadir.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 
انتهای پیام
captcha