مشارکت ۷ هزار نفری در طرح قرآنی «شهید عاشوری»
کد خبر: 4158893
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

مشارکت ۷ هزار نفری در طرح قرآنی «شهید عاشوری»

طرح قرآنی «شهید عاشوری» با هدف توانمند‌سازی بانیان و مربیان جلسات خانگی قرآن کریم به همت پویش جلسات خانگی قرآن در اردیبهشت‌ امسال راه‌اندازی و برگزار شد.

به گزارش ایکنا، طرح قرآنی «شهید عاشوری» با هدف توانمند‌سازی بانیان و مربیان جلسات خانگی قرآن کریم به همت پویش جلسات خانگی قرآن در اردیبهشت‌ امسال راه‌اندازی و برگزار شد.

این دوره از جلسات خانگی قرآن با تدریس کتاب مدیریت جلسات خانگی قرآن کریم از سوی محسن قربانیان با هدف توانمند‌سازی رابطان، بانیان، مربیان و علاقه‌مندان به تشکیل جلسات خانگی قرآن، برپا شد.

با پایان یافتن این دوره گزارش و آمار‌هایی از برگزاری «درسنامه جلسات خانگی قرآن کریم» باعنوان طرح شهید عاشوری «شهید شاخص و قرآنی استان بوشهر» و از بانیان جلسات خانگی قرآن از سوی ستاد جلسات خانگی اعلام شد.

برهمین اساس و در بستر فضای مجازی ۱۶ جلسه به صورت ۳۳ کلیپ از ۱۶ اردیبهشت‌ماه، لغایت ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ ارائه شد.

طی این دوره ۳۳ آزمون با مشارکت حدود هفت هزار نفر با تکرار و یک هزار و ۳۴۷ نفر بدون تکرار برگزار شد و حدود ۳۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در بیش از ۵۰ درصد آزمون‌ها مشارکت داشتند.

دوره «درسنامه جلسات خانگی قرآن» به صورت مجازی و از طریق کانال جلسات خانگی قرآن و عترت در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jkqk_bu و به صورت رایگان اجرا شد.

انتهای پیام
captcha