شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد
کد خبر: 4162664
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای، اقدام ضدانسانی و تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز را محکوم کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، در پی اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، امروز ۲۴ مرداد، با صدور بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ، گذشته از ابعاد تأسف‌برانگیز آن، باعث شهادت و جراحت جمعی از هم‌وطنان عزیز شد.

بی‌تردید این‌گونه تحرکات مذبوحانه و ددمنشانه نشان از ضعف و استیصال دشمن استکباری صهیونیستی در مقابل آرمان‌های انقلاب‌ اسلامی ایران دارد.

دشمنان بدانند که بعد از گذشت بیش از چهار دهه از حیات پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز این نهضت حیات‌بخش در بالاترین سطح صلابت و پایداری به سر برده و این‌گونه حرکت‌های کور و تروریستی که توسط ایادی امریکا در منطقه انجام می‌گیرد نشان از خالی بودن دست دشمن از هرگونه ابزاری است که بتواند تأثیرگذاری بر افکار عمومی را مدیریت کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهیدان این حادثه غم‌بار و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، این حرکت وحشیانه را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی و اشد مجازات عاملین و مسببین داخلی و خارجی آن است.»

انتهای پیام
captcha