گسترش و تقویت حلقه‌های حفظ قرآن در مسجدالحرام و مسجدالنبی
کد خبر: 4168416
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

گسترش و تقویت حلقه‌های حفظ قرآن در مسجدالحرام و مسجدالنبی

عبدالرحمن السدیس، تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی بر گسترش و تقویت حلقه‌های حفظ قرآن به ویژه برای خدمات‌رسانی به افراد دارای نیازهای خاص تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به الوطن، عبدالرحمن السدیس، تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی بر گسترش و تقویت حلقه‌های حفظ قرآن در مسجدالحرام به منظور خدمت‌رسانی قرآنی به زائران بیت‌الله الحرام به‌ویژه افراد دارای نیازهای خاص تأکید کرد.

السدیس در دیدار با مسئولان و اساتید حلقه‌های حفظ قرآن کریم بر اهمیت گسترش دایره آموزش در حلقه‌های قرآنی، تقویت حلقه‌های مجازی قرآن و آموزش تلاوت و تصحیح قرائت مسلمانان در سراسر جهان تأکید کرد.

وی با توصیف حلقه‌ها و محافل قرآنی برپاشده در مسجدالحرام و مسجدالنبی به عنوان مرواریدهایی که‌ حرمین شریفین را زینت بخشیده‌اند، تصریح کرد: افتخار خدمت به قرآن در این محافل و حلقه‌ها فراتر از وصف است و این حلقه‌ها جایگاه مهمی در غنی‌تر ساختن تجربه دینی زائران دارند.

السدیس خواهان نوآوری در آموزش، توسعه دامنه فعالیت آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تجلیل از معلمان و حافظان برگزیده شد. به گفته وی این حلقه‌ها باید روح رقابت سازنده را تقویت و پیام اخلاق قرآنی را در سراسر جهان منتشر سازد.

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی در پایان بر اهمیت فعالیت مستمر و شبانه‌روزی در محافل قرآنی مسجدالحرام و با هدف خدمت به قرآن و اهل آن، خدمات‌رسانی به زائران و ترویج ارزش‌های قرآنی تأکید کرد.

 

انتهای پیام
captcha