قرآن‌دوستی، بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است
کد خبر: 4171831
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو:

قرآن‌دوستی، بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است

مهدی قبادی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی از سوی این وزارتخانه با شعار «قرآن‌دوستی در برابر قرآن‌سوزی دشمنان اسلام»، گفت: بهترین راه مبارزه با دشمنان اسلام، قرآن‌دوستی است و اگر محافل قرآنی را افزایش دهیم قطعاً موفق می‌شویم.

مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیروبه گزارش ایکنا از کرمان، مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو شامگاه، ششم مهر‌ماه در محفل انس با قرآن صنعت آب و برق کرمان، برگزاری این محفل در روزهای پایانی هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته وحدت را اتفاق مبارکی خواند و گفت: برگزاری این محفل در حقیقت به مناسبت پاسداشت قرآن است زیرا در ماه‌های اخیر در کشورهای سوئد، دانمارک و هلند دشمنان به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کردند.

وی قرآن‌دوستی، ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی جلسات تلاوت قرآن و همچنین دغدغه‌های قرآنی مسئولان وزارت نیرو را از اهداف برگزاری محافل قرآنی برشمرد و افزود: بیستمین محفل قرآنی وزارت نیرو با شعار «قرآن‌دوستی در برابر قرآن‌سوزی دشمنان اسلام» در کرمان برگزار شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو ادامه داد: علت اصلی دشمنی با قرآن این است که قرآن آرامش‌بخش جامعه بشری است و دشمنان از این آرامش ناراحتند لذا به قرآن هجمه بردند. بهترین راه مبارزه با قرآن‌سوزی دشمنان اسلام، قرآن‌دوستی است و اگر محافل قرآنی را در سطح کشور و همچنین مجموعه‌های وابسته با وزارت نیرو افزایش دهیم، قطعاً موفق می‌شویم.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوری ما از قرآن از دلایلی است که دشمن به خود جرئت اهانت به این کتاب آسمانی را می‌دهند، تصریح کرد: ما باید به قرآن برگردیم و رابطه و انس خود را با قرآن افزایش دهیم.

قبادی با بیان اینکه وزارت نیرو در عرصه قرآنی کشور سرافراز است، اظهار کرد: شرکت بیش از ۱۳ هزار نفر از کارکنان، فرزندان و خانواده وزارت نیرو در کمتر از یک سال در مسابقات قرآن نشان از دغدغه، توجه و حرکت جهادی وزارت نیرو در عرصه قرآنی بوده و این وزارتخانه به‌عنوان دستگاه برتر قرآنی شناخته شده است که فعالیت‌های قرآنی آن باید افزایش یابد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در پایان، هم‌افزایی صنعت آب و برق کرمان و جامعه قرآنی را نقطه قوت محفل قرآنی دانست و گفت: ما به‌دنبال این هم‌افزایی هستیم و از مدیران می‌خواهیم برگزاری محافل قرآنی، کرسی‌های تلاوت قرآن و آموزش و ارتقای قاریان مجموعه‌های وابسته به وزارت نیرو را جدی گرفته و به آن اهتمام ورزند تا کرمان همانگونه که در قله رفیع مقاومت قرار گرفته در عرصه قرآنی کشور هم شاهد این امر باشیم و امیدواریم بتوانیم حق قرآن را ادا کنیم.

 

خبرنگار، عطیه باقری دبیر ایکنای کرمان

انتهای پیام
captcha