محافل قرآنی شکرانه عملیات طوفان‌الاقصی برگزار می‌شود
کد خبر: 4174555
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
در میان کارکنان صنعت آب و برق کشور

محافل قرآنی شکرانه عملیات طوفان‌الاقصی برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو گفت: به شکرانه عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و در حمایت از ملت غیور فلسطین محافل قرآنی ویژه کارکنان صنعت آب و برق کشور برگزار می‌شود.

محافل قرآنی شکرانه عملیات طوفان‌الاقصی برگزار می‌شودمهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری پنج محفل قرآنی ویژه به میزبانی آب و برق استان‌های کشور گفت: با توجه به اینکه پرداختن به قرآن کریم، در صدر فعالیت‌های فرهنگی وزارت نیرو قرار دارد، از این رو تلاش شده است تا با حضور جدی و ملی در پاسداشت قرآن کریم، محافل قرآنی در نقاط مختلف کشور برگزار شود.  

وی افزود: در این راستا کارکنان، نیرو‌ها و خانواده آنان در روی‌آوری بیشتر به کلام حیات‌بخش الهی نیز تشویق شده‌اند. برهمین اساس تاکنون ٢٢ محفل قرآنی در این راستا برگزار شده و این محافل در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم و راهبرد شورای فرهنگی وزارت نیرو با عنوان قرآن‌دوستی در برابر قرآن‌سوزی دشمنان اسلام برپا شده‌اند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو تصریح کرد: به شکرانه عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و در حمایت از ملت غیور فلسطین، طی دو هفته آینده پنج محفل قرآنی ویژه با حضور قاریان ممتاز، بین‌المللی و کشوری و همچنین جامعه قرآنی، مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان‌ها برگزار می‌شود.

قبادی ادامه داد: برهمین اساس اولین محفل قرآنی پنجشنبه، بیست مهرماه به میزبانی استان مرکزی و در شهر اراک، دومین محفل قرآنی، شنبه ۲۲ مهرماه در شهر رشت، سومین محفل ۲۹ مهرماه در شهر یاسوج، چهارمین محفل در تاریخ ۲ آبان‌ماه در شهر کرج و آخرین محفل دهم آبان ماه در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha