هیچ عملیاتی مانند طوفان الاقصی، اسرائیل را معترف به بازندگی نکرد
کد خبر: 4176254
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

هیچ عملیاتی مانند طوفان الاقصی، اسرائیل را معترف به بازندگی نکرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در طول این 75 سال عملیات‌های مختلفی انجام شده است، اما هیچ عملیاتی مانند طوفان الاقصی اسرائیل را معترف به بازندگی نکرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، امروز 26مهرماه، در میزگرد مجازی با عنوان «آخرین تحولات فلسطین؛ طوفان الاقصی و انزوای رژیم منحوس صیونیستی» اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود: اگر مسلمانی ندای مظلومی را بشنود که مدد بخواهد و پاسخ مثبت ندهد، مسلمان نیست. بنابر این سخن پیامبر(ص)، مرز بین کفر و ملسمانی کمک به مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است.

وی بیان کرد: اتفاقی که در مسئله طوفان الاقصی افتاد و ضربه غیرقابل جبرانی که اسرائیل از حماس دریافت کرد، در خواب شب هم نمی‌دیدند. در طول این 75 سال عملیات‌های مختلفی انجام شده است، اما هیچ عملیاتی مانند طوفان الاقصی اسرائیل را معترف به بازندگی نکرد.

سلطانی با اشاره به تعداد زیاد اسراء و کشتگان اسرائیلی، ادامه داد: در خلال این عملیات بسیاری از زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی به شهادت رسیدند و مجروح شدند، از طرف دیگر با توجه به آمار کشتگان و اسرای اسرائیلی همه حامیان اسرائیل تلاش دارند تا روحیه آنان را حفظ کنند و اقدامات زیادی در این راستا انجام دادند که هیچ یک موثر نبوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مقام معظم رهبری فرمود بعد از 15 مهرماه اسرائیل دیگر اسرائیل سابق نیست و این عملیات یعنی طوفان الاقصی اسرائیل را اقرار به شکست کرد، ضمن اینکه در این قضیه حماس و جبهه مقاومت پیروزی عظیم نائل و دفتر افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل بسته شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب، براساس رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری، با هر ستم و ظلمی برخورد داشتیم و نابود شد. سرنوشت صدام، حسنی مبارک، داعش و شوروی سابق مشخص کرد که همه این ستمگران نابودشدنی هستند.

سلطانی تصریح کرد: باید به سخن امام(ره) که فرمود: «اسرائیل نابودشدنی است، امیدوار باشیم» و باید امیدوار باشیم که زمینه نابودی این رژیم کودک‌کش فراهم شده است. با توجه به اینکه گروه‌های مقاومت در غزه، لبنان، یمن و... گروه‌های خوبی هستند، لذا براساس آنچه که امام(ره) فرمود، اگر هر مسلمانانی یک سطل آب روی اسرائیل می ریخت، اسرائیل را آب می‌برد این اتحاد، انسجام و امیدی که در کشورهای اسلامی ایجاد شده و با حمایت‌های ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت نیروهای مقاومت شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: این اقدام فاجعه بار اسرائیل نشان داد که اسرائیل عجله دارد تا قبل از 25 سال خود را نابود کند. امروز باید به داد مظلومان فلسطین رسید و آنان را از چنگ رژیم صهیونیستی نجات داد.

انتهای پیام
captcha