رونمایی از کتاب «سوره‌های نماز ۴»
کد خبر: 4178242
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

رونمایی از کتاب «سوره‌های نماز ۴»

از کتاب «سوره‌های نماز 4» در شعبه رسالت بانوان بزرگسال و واحد خردسالان جامعةالقرآن ‌الکریم رونمایی شد.

کتاب «سوره‌های نماز 4»

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: کتاب «سوره‌های نماز 4» تألیف جدید حجت‌الاسلام محمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه است که به تازگی به زیور طبع آراسته شده است و مراسم رونمایی آن در شعبه برگزار شد.

وی با اشاره به محتوای این کتاب، بیان کرد: این کتاب با رویکرد تعلیمات دینی برای کودکان تألیف شده است به طوری که راهنمای آموزش نماز به صورت مصور طراحی شده و با زبانی کودکانه و جذاب به دو زبان فارسی(ترجمه‌ها) و عربی(متوت آیات و اذکار) چاپ شده است.

روحی با تأکید بر اینکه کتاب «سوره‌های نماز 4» ویژه گروه سنی «ب» یعنی کلاس‌های اول، دوم و سوم و گروه سنی «ج» کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم است، بیان کرد: جلدهای 1 تا 3 این کتاب نیز سال‌های گذشته به چاپ رسیده و چندین نوبت نیز تجدید چاپ شده است.

مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال با تأکید بر اینکه برگزاری آیین رونمایی فوق به منظور آشنایی بیشتر قرآن‌آموزان و والدین و مربیان با محتوای این کتاب بوده است، اظهار کرد: در نظر داریم تا در آینده نزدیک دوره‌های آموزشی ویژه مربیان جامعةالقرآن با محوریت این کتاب برگزار کنیم.

شعبه رسالت جامعةالقرآن در بزرگراه رسالت شرق (شهید سلیمانی)، نبش اتوبان باقری قرار دارد. 

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد انتشارات مؤسسه با شماره‌های 09925888210 و 02537733625 تماس بگیرند یا درخواست خود را از طریق صفحه جامعةالقرآن در اینستاگرام به نشانی jqk_ir ثبت‌کنند.

انتهای پیام
captcha