پویش قرآنی «نصر نصر تا پیروزی» راه‌اندازی شد
کد خبر: 4178799
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

پویش قرآنی «نصر نصر تا پیروزی» راه‌اندازی شد

پویش قرآنی «نصر نصر تا پیروزی» با تلاوت سوره مبارکه نصر و به نیت پیروزی فلسطین و شکست رژیم غاصب صهیونیستی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا، پویش قرآنی «نصر نصر تا پیروزی» با هدف تلاوت سوره مبارکه نصر به نیت پیروزی مردم فلسطین و شکست رژیم غاصب صهیونیستی از سوی ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم راه‌اندازی شد.

در این پویش تاکید شده است با توجه به اینکه امروز مردم فلسطین در جنگ نابرابری قرار دارند و به شدت به کمک مسلمانان احتیاج دارند وظیفه اعضای جلسات خانگی قرآن کریم یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین است. البته این یاری‌رساندن به معنی تلاوت سوره نصر به نیت پیروزی فلسطین و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است.

اعضای جلسات خانگی قرآن کریم قرار است با شرکت در پویش «نصر، نصر، تا پیروزی» و با دعا و تلاوت سوره نصر در هر شب، امداد و قوتی به بازوی مقاومت فلسطین اهدا کنند.

به شرکت‌کنندگان پویش «نصر نصر تا پیروزی» به قید قرعه پرچم جلسات خانگی قرآن متبرک به آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) اهدا می‌شود.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس و فیلم‌های خود را به آی دی asrefars@ ارسال و همچنین برای شرکت در این پویش به سایت nasr.jkqk.ir مراجعه کنند.  

پویش قرآنی «نصر نصر تا پیروزی»

انتهای پیام
captcha