جلسات ختم مفهومی قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 4182032
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

جلسات ختم مفهومی قرآن کریم برگزار می‌شود

جلسات ختم مفهومی قرآن کریم در اشکال مختلف از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

جلسات ختم مفهومی قرآن کریم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، جلسات ختم مفهومی قرآن کریم از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که براین اساس جلسات خانوادگی ختم مفهومی قرآن از سوی احمدرضا اخوت؛ کارشناس قرآنی، چهارشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء ارائه شده و امکان بهره‌مندی مجازی از این جلسات با مراجعه به نشانی www.skyroom.online/ch/elmshahr/jalasatheyat امکان‌پذیر است.

شکل حضوری این جلسات نیز در تهران، میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بالاتر از کوچه فروزانفر (رهنما)، پلاک ۱۴۳۷، مدرسه دانشجویی قرآن و عترت (ع) برگزار می‌شود.

در همین راستا، جلسات ختم مفهومی قرآن کریم توسط هانی چیت‌چیان؛ کارشناس و مدرس قرآن، یکشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد کوی دانشگاه تهران ارائه می‌شود که علاقه‌مندان هم به شکل حضوری و هم به شکل مجازی با مراجعه به نشانی www.skyroom.online/ch/elmshahr/madresedoa می‌توانند در آن شرکت کنند. نشانی جلسات حضوری آن خیابان کارگر شمالی ، روبه‌روی خیابان پانزدهم، مسجد کوی دانشگاه تهران است.

سلسله‌جلساتی نیز با عنوان مطالعه سوره‌ها با رویکرد کتاب «مقدمات تدبر» دوشنبه‌های هر هفته، آن هم به دو شکل حضوری و مجازی ویژه بانوان با ارائه فاطمه هنزایی‌زاده؛ کارشناس قرآنی از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود که جلسات حضوری آن در مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) است و علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از آن به شکل مجازی می‌توانند به نشانی www.skyroom.online/ch/tadabbor224/m- ghoran3 مراجعه کنند.

جلسات ختم مفهومی قرآن کریم ویژه مادران نیز پنجشنبه هر هفته صرفاً به شکل حضوری و از ساعت 7 تا 10 صبح با ارائه مریم خوش‌اخلاق؛ کارشناس قرآن ختم مفهومی قرآن کریم برگزار می‌شود و محل برگزاری آن هم مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) است.

ختم مفهومی با رویکرد جریان‌شناسی در هر سوره عنوان سلسله‌جلساتی است که به شکل صرفاً مجازی با ارائه مریم رحیم‌زاده همدانی؛ کارشناس قرآنی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور شرکت در آن یکشنبه هر هفته ساعت 10 صبح می‌توانند به نشانی www.skyroom.online/ch/elmshahr/nasletohidi مراجعه کنند.

ختم مفهومی قرآن ویژه دانشجویان مرد نیز عنوان سلسله‌جلساتی است که به شکل حضوری، دوشنبه‌ها ساعت 18:30 تا 20 با ارائه محمدحسین مختاری؛ کارشناس قرآنی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) مراجعه کنند.

ختم موضوعی قرآن کریم ویژه پدران با نام «قوامون» نیز پنجشنبه‌ها ساعت 7 تا 10 به شکل حضوری و با ارائه حجت‌الاسلام بابائیان؛ کارشناس قرآنی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از آن نیز می‌توانند به مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha