انتشار ویژه‌نامه انتخاباتی «کاشف» با محوریت سوره «حدید»
کد خبر: 4202362
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

انتشار ویژه‌نامه انتخاباتی «کاشف» با محوریت سوره «حدید»

مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران، ویژه‌نامه‌ای را با ضمیمه کردن به هفته‌نامه فرهنگی و خبری «کاشف» با محوریت سوره مبارکه «حدید» منتشر کرد.

انتشار ویژه‌نامه انتخاباتی نشریه «کاشف» با محوریت سوره «حدید»به گزارش ایکنا، ویژه‌نامه انتخاباتی هفته‌نامه فرهنگی و خبری «کاشف» به صاحب‌امتیازی مریم هرمزی‌نصیری با محوریت پرداختن به سوره مبارکه «حدید» از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران منتشر شد.

در دو بخش ابتدایی این ویژه‌نامه با عنوان «انتخاب‌های ما، سرنوشت ما» و «اثر من در حرکت جامعه چیست؟» مباحث مقدماتی در باب ضرورت مشارکت در آوردگاه انتخابات مطرح شده است و به برخی از شبهات پیرامون این موضوع که آیا باید در انتخابات شرکت کرد؟ پاسخ داده شده است.

بخش میانی این ویژه‌نامه با عنوان «نگاه من به لب‌های توست» اشاره به سوره حدید و شأن نزول این سوره دارد که در پی صلح حدیبیه و غزوه تبوک نازل شده است. به این مسئله اشاره دارد که باید در برابر توطئه‌های دشمن که به ویژه در روزهای منتهی به انتخابات به دنبال دوقطبی و چندقطبی‌سازی در جامعه برای ایجاد شکاف و جاری ساخت نفاق میان آحاد مردم است، ایستادگی کرد و جلوی تحقق این توطئه را گرفت.

بخش پایانی این ویژه‌نامه با عنوان «چرا رأی بدهیم؟» حاوی یک کیو آر کد است که با اسکن آن می‌توان فایل صوتی 40دقیقه‌ای را پیرامون انتخابات و ضرورت مشارکت در آن، شنید و در قسمت دیگر هم با عنوان «چگونه رأی بدهیم؟» موضوع ضرورت مطالعه به منظور انتخاب اصلح برای نمایندگی مجلس، مطرح شده است.

برای دریافت pdf ویژه‌نامه اینجا را کلیک کنید. 

انتهای پیام
captcha