برگزاری محافل قرآنی نفحات به یاد «حمیدرضا عباسی» + صوت و عکس
کد خبر: 3679220
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

برگزاری محافل قرآنی نفحات به یاد «حمیدرضا عباسی» + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات القرآن با اهدای ثواب تلاوت‌ها به روح مرحوم حمیدرضا عباسی، قاری ممتاز کشورمان با تلاوت وحید خزایی، علیرضا مهدیزاده، سیدمحسن مدنی، مهدی جوکار، محمدرضا رجبی و مهدی شیرخدا برگزار شد.

اهدای ثواب کرسی های نفحات به روح «حاج حمیدرضا عباسی»+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم آغاز شده است و در این هفته به مجلس صد و هشتاد و هفتم خود رسید.

صد و هشتاد و چهارمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت سیدمحسن مدنی و علیرضا مهدیزاده، از قاریان ممتاز کشورمان 9 دی ماه در مسجد القرآن واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان ده‌حقی با اهدای ثواب تلاوت به روح حاج حمیدرضا عباسی، قاری قرآن، برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای محمدعلی فتحی همراه بود به همه کودکان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

همچنین صد و هشتاد و پنجمین کرسی نفحات، با تلاوت مهدی جوکار، حافظ کل قرآن کریم، شنبه 9 دی در مسجد النبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک دریا برگزار شد.

اهدای ثواب کرسی های نفحات به روح «حاج حمیدرضا عباسی»+صوت و عکس

صد و هشتاد و ششمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت وحید خزایی، قاری بین المللی کشورمان 11 دی ماه در مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در تهرانسر، چهارراه صدف با اهدای ثواب تلاوت به حاج حمیدرضا عباسی برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای حجت الاسلام حشمتی همراه بود به همه کودکان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد.

صد و هشتاد و هفتمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت مهدی شیرخدا قاری ممتاز کشورمان 10 دی ماه در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا با اهدای ثواب تلاوت به حاج حمیدرضا عباسی برگزار شد. همچنین صد و هشتاد و هشتمین کرسی نفحات القرآن با چهارشنبه 13 دی ماه با تلاوت محمدرضا رجبی از قاریان ممتاز کشورمان در مسجد جامع امام صادق(ع) واقع در خیابان دماوند، بالاتر از پل خاقانی برگزار شد.

اهدای ثواب کرسی های نفحات به روح «حاج حمیدرضا عباسی»+صوت و عکس

همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزار اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ صورت می‌گیرد که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت های این کرسی ها ارائه می‌شود.

 سیدمحسن مدنی

کد
محمدرضا رجبی
کد
مطالب مرتبط
captcha