فعالیت ۲۷۵ مرکز قرآنی در بوشهر
کد خبر: 3509629
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

فعالیت ۲۷۵ مرکز قرآنی در بوشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی استان بوشهر از فعالیت 275 مرکز قرآنی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت الاسلام والمسلمین محمد حمیدی‌نژاد، امام جمعه آبدان صبح امروز، 2 تیرماه از کلاس‌های ترتیل‌خوانی و حفظ قرآن  مؤسسه قرآنی بشری این شهر بازدید کرد.
حمیدی‌نژاد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در شب‌های قدر رحمت واسعه خداوند برهمه نازل می‌شود و تمامی مقدرات ما تا سال آینده در این لیالی رقم خواهد خورد افزود: خداوند این ماه را ماه مهمانی قرار داده وسفره الهی در این ماه گشوده شده است.
امام جمعه آبدان در بخشی دیگر از سخنان خود نیز گفت: قرآن هدایت‌گر همه انسان است و ما در هر شرایطی نیازمند قرآن هستیم  و قرآن می‌تواند در هر شرایطی حامی و پشتیبان ما بوده و در مراحل سخت زندگی به آن پنا ببریم.
حمیدی‌نژاد در پایان از حضور گسترده جوانان ونوجوانان در این کلاس‌ها تشکر کرد و از همه جوانان بخش آبدان خواست تا دوستان خود را جهت آموزش حفظ و مفاهیم تشویق کنند.
در ادامه این بازدید ابراهیم مرادی، مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی استان بوشهر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در بحث توسعه برنامه‌های قرآنی انجام گرفته است.
وی با اشاره به فعالیت ۲۷۵ مرکز قرآنی در استان اظهار کرد: دوره‌های قرآنی مختلف و مسابقات قرآنی برگزار شده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان روبه رو شد

captcha