طرح تربیت مدرس و مربی قرآن اجرا می‌شود
کد خبر: 3516009
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
در بوشهر؛

طرح تربیت مدرس و مربی قرآن اجرا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی استان بوشهر با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان طرح قرآنی تربیت مدرس و مربی ترجمه و مفاهیم قرآن را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ابراهیم مرادی، مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان بوشهر در نشست مشترکی که با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: طرح بزرگ قرآنی تربیت مدرس و مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه مربیان اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزی در آینده‌ای نزدیک با همکاری و نظارت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی برگزار می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تصریح کرد: مربیان این طرح شناسایی شده‌اند و تاکنون تعداد 50 نفر از مربیان در سایت ثبت نام کرده‌اند و این طرح مورد استقبال گسترده مربیان قرآنی واقع شده است.
دهقان، رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی شهرستان بوشهر نیز در ادامه خاطرنشان کرد: آزمون این طرح به‌صورت آنلاین و در چهار مرحله انجام خواهد شد.
وی کتب آموزشی این طرح را از منابع استاد قرآنی حجت‌الاسلام حمید محمدی عنوان کرد..
یادآور می‌شود، در پایان این طرح و پس از اخذ آزمون‌های پایانی دوره، گواهینامه‌ای نیز از طرف شورای توسعه قرآنی کشور به قبول‌شدگان اعطا خواهد شد.

captcha