محفل قرآنی شهدای نقوسان + تلاوت قاریان بین‌المللی
کد خبر: 3554313
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

محفل قرآنی شهدای نقوسان + تلاوت قاریان بین‌المللی

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم، شب گذشته 25 آذر، در محل برپایی جلسه هفتگی محمد خواجوی، پیشکسوت قرآنی در حسینیه شهدای نقوسان و با حضور قاریان بین المللی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم، شب گذشته 25 آذر، همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با اجرای حمید عبیری در حسینیه شهدای نقوسان، واقع در تهران، میدان شهدا، خیابان 17شهریور، خیابان شهید قادری از ساعت 18 الی 21 برگزار شد.

در ابتدای این محفل، محمد بهرامی، آیاتی از کلام الله را تلاوت کرد و در ادامه این محفل، اساتید و قاریان بین المللی، محمدرضا پورزرگری، حمید شاکرنژاد و محمد خواجوی، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفتند.

تلاوت های شب گذشته سه قاری بین المللی+صوت و عکس

همچنین، در این محفل قرآنی که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) برپا شده بود، زهیر سازگار، مداح اهل بیت(ع)، دقایقی به مولودی خوانی پرداخت.

در پایان نیز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی نیشابوری، با استناد به حدیث امیرالمومنین(ع) «تعلموا القرآن، فانه ربیع القلوب» دقایقی به سخنرانی درباره تعلیم و تعلم قرآن و مهجور نگذاشتن قرآن کریم و راه های زنگار نزدن قلب در زمان کنونی پرداخت. در پایان نیز، حاضران در این محفل باشکوه قرآنی، سرسفره اطعام قرآن کریم، پذیرایی شدند.

تلاوت های شب گذشته سه قاری بین المللی+صوت و عکس

در ادامه گزارش تصویری و تلاوت های این محفل انس با قرآن کریم ارائه می‌شود. 
محمدرضا پورزرگری
کد
دریافت
محمد خواجوی
کد
دریافت
حمیدشاکرنژاد
کد
دریافت
captcha