مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد؛ نشان از بصیرت و زمان شناسی مردم
کد خبر: 3979038
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور بیان کرد:

مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد؛ نشان از بصیرت و زمان شناسی مردم

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد 1400، گفت: مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات، نشان از بصیرت و زمان شناسی مردم است.

نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر با اشاره به پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ملت شریف، آگاه و با بصیرت ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور آگاهانه و پر شور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.

نوشادی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد، تصریح کرد: صحنه‌هایی که به رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها، با حضور گسترده، فراگیر و پرشور در انتخابات، همچون گذشته این نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب ساخت.

وی با اشاره به قدرشناسی و بصیرت مردم افزود: تحقق مشارکت پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آیت الله رئیسی به‌عنوان منتخب مردم در شرایط بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی نشان داد مردم قدرشناس، با بصیرت و زمان شناس ایران اسلامی برای اقتدار، عظمت و سربلندی نظام مقدس اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و با وحدت، انسجام، غیرت دینی، ملی و انقلابی حماسه‌ای دیگر خلق کردند و در انتخابات به عنوان یک جشن ملی شرکت کردند.

نوشادی در پایان اظهار کرد: اینجانب به‌عنوان خادم مردم در هیئت‌های مذهبی کشور این اتفاق فرخنده و مبارک را از طرف خود و همه جامعه هیئت مذهبی کشور به ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی و منتخب مردم فهیم ایران آیت الله رئیسی تبریک عرض کرده و آرزوی عزت و سربلندی را برای ایشان و ایران عزیز خواستارم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha