بهترین امر به معروف؛ امر به ساختن و آباد کردن مناطق محروم
کد خبر: 3996652
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
نماینده مردم دشتستان:

بهترین امر به معروف؛ امر به ساختن و آباد کردن مناطق محروم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم بوشکان، گفت: نهی از منکر مانند نهی از فقر و بیکاری، نهی از اختلاس و قانون‌شکنی، نهی از تبعیض و امر به معروف مانند امر به خوبی کردن، امر به ایجاد اشتغال و دستگیری از فقرا است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، ابراهیم رضایی، نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز 20 شهریور در جمع اهالی بوشکان، گفت: یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع)، اقامه امر به معروف و نهی از منکر بود که امروز نیز ما به عنوان پیروان آن حضرت در همین مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: وقتی که می‌گوییم امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از اذهان به سمت گشت ارشاد و مسائلی از این دست می‌رود ولی امر به معروف و نهی از منکر دارای سطحی بسیار گسترده‌تر و متنوع‌تر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: نهی از منکر مانند نهی از فقر و بیکاری، نهی از اختلاس و قانون‌شکنی، نهی از تبعیض و امر به معروف مانند امر به خوبی کردن، امر به ایجاد اشتغال و دستگیری از فقرا و… است.

وی تصریح کرد: بخش بوشکان با محرومیت‌های فراوانی روبرو است که در شأن این مردم نیست و بهترین امر به معروف در این منطقه امر به ساختن و آباد کردن بوشکان است.

رضایی ادامه داد: به مردم حق می‌دهیم که از مسئولان ناراضی باشند و عملکردها در این منطقه قابل دفاع نیست. باید مسائل و مشکلات زیرساختی، آموزشی، درمان، ارتباطات، عمران شهری، مسائل بنیاد مسکن و... در این منطقه حل شود.

وی با اشاره به انتظارات از دولت جدید برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بخش بوشکان، افزود: انتظار می‌رود دولت جدید پای کار مسائل و مشکلات مردم در بخش بوشکان باشد و برنامه ویژه‌ای برای رفع این مشکلات داشته باشد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم تازه نفس، انقلابی و جهادی در دولت جدید تشکیل شده و امیدوار هستیم که در این دولت شاهد اتفاقات خوبی برای رفع مشکلات مردم باشیم.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شورای سابق بوشکان در پیگیری مستمر مسائل و مشکلت مردم، به اعضای جدید شورا تبریک گفت و بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا از این مشکلات عبور کنیم. در نشست با نماینده مردم فراشبند در مجلس موضوع راه مواصلاتی بین بخش بوشکان و فراشبند را دنبال کرده و امیدواریم به نتایج مد نظر دست یابیم.

حجت پارمان مدیر گروه جهادی افسران ولایت نیز در این مراسم اظهار داشت: در دهه اول ماه صفر برنامه‌های متنوعی را در بخش بوشکان داریم و ضمن اقامه عزای حسینی، خدمات متنوعی به مردم ارائه می‌شود.

پارمان اضافه کرد: همچنین به مدت یک هفته، هر روز پزشکان متخصص در این بخش حضور یافته و خدمات تخصصی و رایگان را به اهالی بوشکان ارائه خواهند کرد.

وی افزود: علاوه بر تیم دندانپزشکی که عصر هر روز در این منطقه حضور دارد، متخصصان ارتوپدی، اورولوژی، زنان، اطفال، سلامت روان و تغذیه، چشم و داخلی در این منطقه حضور می‌یابند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha