پیگیری مشکل کارکنان صنعت نفت بوشهر به‌همت آیت‌الله صفایی بوشهری
کد خبر: 3979401
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

پیگیری مشکل کارکنان صنعت نفت بوشهر به‌همت آیت‌الله صفایی بوشهری

آیت‌الله صفایی بوشهری، طی تماس تلفنی با رئیس کمیسیون انرژی مجلس به پیگیری مشکل تعدیل حقوق کارکنان صنعت نفت بوشهر پرداخت.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر و نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز یکم تیر ماه طی تماس تلفنی با فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس به پیگیری مشکل کارکنان صنعت نفت پرداخت.

صفایی بوشهری در این تماس به حل مشکل به وجود آمده برای کارکنان صنعت نفت پرداخت و برای حل مشکل تعدیل حقوق آنان با عباسی به‌صورت تلفنی مذاکره کرد.

امام جمعه بوشهر در این تماس تلفنی به ارائه تذکراتی درباره این مشکل پرداخت و طرفین در رابطه با راهکارهای مختلف برای برطرف شدن این مشکل به مذاکره پرداخته و طرح‌هایی در این زمینه بیان کردند.

در ادامه رئیس کمیسیون انرژی مجلس وعده پیگیری این مشکل را به امام جمعه بوشهر داد و قرار شد رایزنی‌هایی را از جمله با دولت، وزارت نفت و ریاست مجلس انجام خواهد داد.

پیش از این آیت‌الله صفایی بوشهری در این رابطه با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی، نماینده مردم شریف کنگان، عسلویه، جم و دیر به‌صورت تلفنی مذاکره کرده و ایشان نیز برای حل این مشکل تلاش‌هایی از قبل داشته و در این رابطه همکاری لازم را مبذول داشتند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha