اجرای طرح ارزیابی از نخبگان قرآنی نداجا
کد خبر: 4039139
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

اجرای طرح ارزیابی از نخبگان قرآنی نداجا

طرح ارزیابی نخبگان قرآنی نیروی دریایی ارتش، 9 و 10 اسفندماه برگزار می‌شود.

طرح ارزیابی از نخبگان قرآنی نیروی دریایی ارتشبه گزارش ایکنا، نخستین طرح ارزیابی و اعطای مدرک به نخبگان قرآنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقطع بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان اجرا می‌شود.

این طرح در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ یک جزء تا کل، اذان (ویژه فرزندان پسر) و مفاهیم به صورت غیرحضوری، از طریق اسکای روم برگزار خواهد شد.

این آزمون دوشنبه، 9 اسفندماه ویژه فرزندان پسر، سه‌شنبه، 10 اسفند ویژه بانوان برگزار می‌شود. آزمون رشته مفاهیم نیز به منظور ارتقای آمادگی شرکت‌کنندگان در تمامی مقاطع کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌ها سه‌شنبه، 10 اسفندماه، ساعت 16 از طریق سامانه پرسال و براساس  ۲۰۰ صفحه ابتدایی جزء 22 تفسیر نمونه، ویژه بانوان شاغل وخانواده‌ها و ۲۰۰ صفحه ابتدایی جزء ۲۵ تفسیر نمونه ویژه کارکنان پایور و وظیفه برگزار خواهد شد.

همچنین در خبر دیگری از مرکز قرآن و عترت نداجا آمده است، آزمون مرحله نخست طرح قرآنی «تسنیم» نداجا، 17 اسفندماه به صورت غیرحضوری و بر مبنای طرح درس‌های ارائه شده از جزء دهم قرآن در روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

طرح قرآنی تسنیم با محوریت آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن ویژه کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش و از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز این اداره و اداره عقیدتی ـ سیاسی نداجا درحال برگزاری است.

زهره رجبی اصلی

انتهای پیام
captcha