تندیس مقام «البدر المنیر» به دبیر ایکنای بوشهر اعطا شد
کد خبر: 4101707
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

تندیس مقام «البدر المنیر» به دبیر ایکنای بوشهر اعطا شد

طی مراسمی در محل دفتر معاونت رسانه‌ای بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر از دبیر خبرگزاری ایکنای بوشهر، با اهدای لوح سپاس و اعطای تندیس مقام «البدر المنیر» تجلیل شد.

تندیس مقام «البدر المنیر»به گزارش ایکنا از بوشهر، طی مراسمی که با حضور علیرضا یزاف، مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر، محمد حاجی‌زاده، معاونت آموزشی و پژوهشی و علی سلیمانی، معاونت فضای مجازی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر امروز، دوم آذرماه در محل دفتر معاونت رسانه‌ای این بنیاد برگزار شد، از حامد فکوری، دبیر خبرگزاری ایکنای بوشهر، با اهدا لوح سپاس و اعطای تندیس مقام «البدر المنیر» و کتاب اوصاف امیرالمؤمنین(ع) تجلیل به‌عمل آمد.

در متن این لوح سپاس که به امضای سردار حسین کارگر، دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر منقش شده، آمده است:

«جناب‌ آقای مهندس حاج‌ حامدفکوری، دبیر محترم خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) شعبه استان بوشهر

حمد و ثنای بی‌انتها خداوند جل و علا را که بر ما نبوت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) منت نهاد و دینش را با ولایت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(ع) به کمال رساند و نعمت را بر بشریت تمام کرد و جان‌های شیفته‌ دلباختگانش را روح دوباره بخشید.

بدون تردید مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های اثربخش بنیاد بین‌المللی غدیر در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر، توسعه و تعمیق آموزه‌های علوی و تبیین و تشریح سیره علمی امیرالمؤمنین(ع)؛ مرحوم اهتمام و تلاش‌های ارزنده خادمان غدیر و حمایت‌های ارزشمند بی‌دریغ شما حامیان و یاوران غدیر است، تندیس مقام «البدر المنیر» به جنابعالی اعطا می‌گردد.

لذا بدینوسیله از همکاری و همیاری حضرتعالی در اجرای برنامه‌های گرامیداشت عید سعید غدیر سال ۱۴۰۱ صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از این در سنوات آینده همچنان یاری‌گر ما در پیشبرد اهداف فرهنگ غدیر در جامعه خواهید بود، سپاسگزاریم.»


خبرنگار، حسین شریفی‌نسب 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha