رتبه بین‌المللی علمی اساتید به دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر تعلق گرفت + فیلم
کد خبر: 4106545
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
تحقق شعار ما می‌توانیم؛

رتبه بین‌المللی علمی اساتید به دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر تعلق گرفت + فیلم

«پروفسور پرویز ملک‌زاده»، استاد دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در رشته مکانیک که سال‌هاست کار‌های پژوهشی ارزنده‌ای در عرصه بین‌المللی انجام داده، به‌عنوان یک درصد پژوهشگران مطرح دنیا در رشته مهندسی مکانیک معرفی شده است.

پرویز ملک‌زاده، رئیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر

به گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، در دانشگاه‌های مختلف کشور، اساتید بسیاری هستند که در حوزه تحقیق و پژوهش بین‌المللی کار‌های خوبی انجام داده‌اند و همین تحقیقات موجب پیشرفت و توسعه کشور شده است.

«پروفسور پرویز ملک‌زاده»؛ یکی از هزاران دانشمند موفق ایرانی

حالا یکی از استادان دانشگاه خلیج فارس بوشهر در رشته مکانیک که سال‌هاست کار‌های پژوهشی ارزنده‌ای در عرصه بین‌المللی انجام داده است، مقالاتش در دنیا از پراستنادترین مقالات انتخاب شده و او جزء یک درصد پژوهشگران مطرح در رشته مهندسی مکانیک معرفی شده است.

پرویز ملک‌زاده، رئیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر

«پروفسور پرویز ملک‌زاده» دانش آموخته رشته مکانیک و یکی از هزاران دانشمند موفق ایران است که تدریس خود را از سال ۱۳۸۲ در دانشگاه خلیج فارس بوشهر شروع کرده و در کنار آن کار‌های پژوهشی بسیاری داشته است که اکنون به‌عنوان رئیس دانشکده فنی ـ مهندسی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در این دانشگاه مشغول به فعالیت‌های علمی و جهادی است.

وی که دانشجویان بسیاری از کلاس درسش بهره‌مند شده و خوش درخشیده‌اند، معتقد است از وظایف اساتید دانشگاه این است که روی مرز دانش حرکت کنند و دانشجویانی تربیت کنند که به علم روز آشنایی داشته و موجب پیشرفت کشور شوند.

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha