شهید از سفره کرامت خدا و اخلاق عترت(ع) رزق داده می‌شود
کد خبر: 4110158
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
حجت‌الاسلام حاجی‌علی‌اکبری بیان کرد:

شهید از سفره کرامت خدا و اخلاق عترت(ع) رزق داده می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهدای از سفره کرامت پروردگار متعال و اخلاق عترت طاهرین(ع) مرزوقند.

محفل شهدای در مصلای نمازجمعه بوشهر

به گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلین محمد‌جواد حاجی‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، امروز ششم دی‌ماه، در مجلس سوگواری فاطمیه که در مصلای نمازجمعه شهر بوشهر برگزار شد، با اشاره به تبیین نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سیره اخلاقی و اجتماعی شهدا، اظهارکرد: شهدا نزد پروردگار متعال و سر سفره عترت طاهرین و فرزندان فاطمه زهرا(س) مرزوقند.

وی با بیان اینکه الهام گرفتن از انوار قدسی اهل‌بیت(س) موجب نورانیت زندگانی انسان‌های متقی و هوشیار می‌شود، افزود: خیمه‌گاه عترت آل‌مصطفی(ص) محملی امن برای جوامع ایمانی و اسلامی است. این نگاه، نگاه آسمانی است و باید با چشمان شهدا به مسیر راه نگاه کرد تا عظمت راه رسالتی را بهتر بشناسیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این مطلب که شهدا ما را به ثبات قدم و ماندن با ولایت و زیر پرچم علوی دعوت می‌کنند، گفت: کسی که قلبش محب اهل‌بیت(ع) و دوستدار مردم شود، این شخص فاطمه شناس و حق شناس و ثابت قدم می‌شود. پس نباید جاذبه‌های دنیایی ما را متحیر کند و بلکه انسان باید در جاده صراط مستقیم بماند تا رستگار و عاقبت‌بخیر شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌علی‌اکبری با بیان اینکه صبر، ولایتمداری، مردم‌داری، ثابت قدمی، اسلام‌خواهی، حمایت از جوانان شعار شهدا است، عنوان کرد: شهدا از کرامت حق نزد خداوند متعال نیز بهره‌مند می‌شوند.


یادآور می‌شود، اقامه نمازجماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نشست صمیمانه حجت‌الاسلام و المسلین محمد‌جواد حاجی‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران با جوانان انجمن اسلامی دانش‌آموزی و دانشجویی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام حماسه هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

حجت‌الاسلام و المسلین محمد‌جواد حاجی‌علی‌اکبری


امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha