تهاجم اقتصادی حربه مستکبران غربی در منطقه است
کد خبر: 4127192
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

تهاجم اقتصادی حربه مستکبران غربی در منطقه است

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر گفت: تهاجم اقتصادی و شبهه‌افکنی به‌عنوان جدیدترین نسخه جنگ ترکیبی توسط مستکبران غربی و وابستگانش در منطقه است.

گردهمایی «نقش ایجاد تمدن نوین اسلامی در مهدویت و ظهور»

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر، امروز، 19 اسفند در نشست با ائمه جمعه و اعضای شورای روحانیت اهل سنت شهرستان کنگان با موضوع «نقش ایجاد تمدن نوین اسلامی در مهدویت و ظهور» با اشاره به اینکه بخش بسیاری از این موفقیت در پرتو بزرگی و موفقیت‌های شما بزرگان و اعلام اهل سنت است، گفت: دشمن از دیرباز بنا را بر فتنه‌افکنی و شبهه‌سازی در عرصه فرهنگ دینی و تغییر هویتی جوامع اسلامی و قرآنی گذاشته است که آغاز این مقدمه تهاجمی و جنگ ترکیبی هر دو طرف را دچار بحران می‌کند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه جبهه شیطانی به دنبال ایجاد تفرقه و بر هم زدن ساختار جبهه روحانی و مذهبی است، افزود: سران استکبار مخالف اسلام و مسلمین هستند، کار به شیعه و سنی ندارند. در الجزایر و سوریه جنگیدند و آنقدر جنایت کردند، آیا شیعیان جزو ساکنین آن جغرافیای مذکور بودند؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جنود شیطان دنباله‌رو و انیس با سران جهان استکبار و رژیم اشغالگر قدس هستند، دنبال همین هستند که مسلمین دو فرقه شوند و در این تفرقه بستر برای تعارض و برخورد ایجاد می‌شود و آنان از این بحران اجتماعی استفاده کنند. سال‌ها موفق شدند شما ملاحظه کنید ترکیه با عراق، سوریه با ترکیه، عراق زمان صدام با ما، کشورهای اسلامی نسبت به همدیگر و فرق و مذاهب را نسبت به همدیگر در برهه‌هایی درگیر کردند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با تحلیل اینکه اگر نگاه کنید هیچ‌کدام از این‌ها با اسرائیل و آمریکا سر جنگ ندارند که در برخی مناطق منطقه مشاهده می‌شود با یکدیگر سر جنگ دارند. معلوم می‌شود یک جای کار ایراد دارد، تصریح کرد: دشمنان اسلام و مترسکان مزرعه ایادی استکباری به دنبال این هستند که سلامت و هویت اجتماعی، غیرت اسلامی و اندیشه سیاسی سالم کشورهای اسلامی منطقه را تحت التهاب و تاثیر ادراکی رسانه‌های نظام سلطه قرار دهد. لذا زیر بار سلطه کفر و شرک و نفاق نرفتن می‌تواند به‌عنوان بهترین نسخه مقاومت و ایمن ماندن در مقابل خوارج و مستکبران غربی و وابستگانش باشد‌.

امام جمعه بوشهر با بیان اينکه ۷۰ درصد از منابع ارزی حاصل از فروش نفت نیاز سالیانه کشور است، عنوان کرد: دشمن مدتی است جنگ اقتصادی و ارزی را به راه‌انداخته است و هدف از این مبارزه ارزی راه‌اندازی جنگ روانی و بری کردن مردم از نظام و اسلام است.

استاد درس اخلاق مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در پایان خواستار حفظ وحدت در آغاز و پایان ماه رمضان شد و بیان کرد: در بحث استهلال و ماه رمضان، ابتدائاً و انتهائاً این وحدت حفظ شود. به آن علت که استهلال یک موضوع تکوینی است و چیزی نیست که جایی نشست و بر روی کاغذ نوشت و نگاره‌های نجوم را لحظه به لحظه ثبت کرد. همه چیز و رصدخانه ها در اختیار شماست. در رصد و رؤیت شرکت کنید. رؤیت کردید همان رویت شما را به دفتر مقام معظم رهبری منعکس می‌کنیم.

یادآور می‌شود، گردهمایی «نقش ایجاد تمدن نوین اسلامی در مهدویت و ظهور» با حضور حجت‌الاسلام محسن یمینی، مدیر مرکز اسلامی استان بوشهر و ائمه جمعه و اعضای شورای روحانیت اهل سنت در شهرستان کنگان برگزار شد.


فاطمه احمدی‌عبدالصمد 

انتهای پیام
captcha