تجلیل از ایکنا در برنامه «راویان روشنگر و راهیان حقیقت» در بوشهر + عکس
کد خبر: 4118744
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

تجلیل از ایکنا در برنامه «راویان روشنگر و راهیان حقیقت» در بوشهر + عکس

کمیته قرآنی ستاد دهه فجر سازمان تبلیغات اسلامی از حامد فکوری، دبیر خبرگزاری ایکنای بوشهر در برنامه «راویان روشنگر و راهیان حقیقت» تجلیل کرد.

تجلیل از طلایه‌داران سلسله «راویان روشنگر و راهیان حقیقت»

به گزارش ایکنا از بوشهر، کمیته قرآنی ستاد دهه فجر سازمان تبلیغات اسلامی از ایکنای بوشهر در برنامه «راویان روشنگر و راهیان حقیقت» تجلیل کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قادری، رئیس کمیته قرآنی ستاد دهه فجر و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حامد فکوری، دبیر خبرگزاری ایکنای بوشهر به‌منظور تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی، مجاهدت و اسلام‌خواهی تجلیل به عمل آورد.

حجت‌الاسلام قادری در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران که در محل سالن کنفرانس اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد، با بیان اینکه ماه رجب ماه رشد تعالی در سایه عبودیت و فرهنگ دینی است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی تنها دستگاهی است که تمامی برنامه‌هایش در طول سال را به صورت مردم‌‌پایه و برنامه‌محور به پیش می‌برد.

تجلیل از طلایه‌داران سلسله «راویان روشنگر و راهیان حقیقت»

وی با بیان اينكه مراسم اعتکاف مادر و کودک در استان بوشهر برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، افزود: مراسم معنوی اعتکاف با استقبال از سوی ۱۹۵ مسجد در ۱۰ شهرستان‌‌ بوشهر در حال آماده‌سازی برنامه‌ای است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شهرستان تنگستان با ۴۵ مسجد در مناطق روستایی و ۶ مسجد در مناطق شهری میزبان معتکفان خواهد بود، همچنین شهرستان دشتستان با ۴۳ مسجد در مناطق روستایی آماده استقبال از شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی هستند.

برپایی ۴۴ کرسی‌ تلاوت قرآن در مراسم اعتکاف 

وی با اشاره به برپایی ۴۴ کرسی‌ تلاوت قرآن مجلسی توسط حمیدرضا احمدی‌وفا و حامد شاکرنژاد و نیز اجرای برنامه شبکه‌سازی حوزه گفتمانی ایثار و شهادت در مراسم معنوی اعتکاف بانوان و نوجوانان، بیان کرد: حضور روحانیت و اعزام مبلغان به استان به‌منظور حضور در مراسمات يوم الله دهه فجر و آیین معنوی اعتکاف از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه‌های این دو مناسبت قرار دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: برنامه «مهرواره محله همدل» یکی دیگر از برنامه‌های سازمان تبلیغات در سراسر کشور است که با بهره‌گیری از ظرفیت اقشار اجتماعی و فرهنگی تشکل‌محور به‌منظور روایت «تجربه‌های مردمی و ترویج فرهنگ انفاق» در محلات برگزار می‌شود.

تجلیل از طلایه‌داران سلسله «راویان روشنگر و راهیان حقیقت»

حجت‌الاسلام محمد قادری

تجلیل از طلایه‌داران سلسله «راویان روشنگر و راهیان حقیقت»

حسین شریفی‌نسب 

انتهای پیام
captcha