امیدواری و تلاش یکی از آموزه‌های اسلامی است
کد خبر: 4135936
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

امیدواری و تلاش یکی از آموزه‌های اسلامی است

خطیب نماز عید فطر بوشهر گفت: امید نشانه حیات زنده و پویا است و امید و تلاش برای آینده و رسیدن به رشد و کمال‌آفرینی متمدنانه یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی است.

خطیب نماز عید سعید فطر بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، خطیب نماز عید سعید فطر بوشهر، ۲ اردیبهشت‌ماه، با اشاره به اینکه امید نشانه حیات زنده و پویا است، اظهار کرد: امید و تلاش برای آینده و رسیدن به رشد و کمال‌آفرینی متمدنانه یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی است.

خطیب نماز عید فطر بوشهر در ادامه افزود: امیدواری به آینده و عبور از مشکلات و رسیدن به مدارج موفقیت نشان از ایمان، توکل به خداوند و مایه حیات زنده و کوشش در این باره است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری گفت: رمضان بهترین فرصت برای مسلمانان است تا توشه‌ای مناسب برای آخرت خود ذخیره کنند.

وی عید سعید فطر را فرصت خوبی برای تمرین همدلی، وحدت و گسترش اتحاد در جامعه دانست اضافه کرد: این عید روز پیروزی کسانی است که در مبارزه با شیطان و نفس اماره پیروز شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه رمضان ماه تربیت انسان و آغازی برای کسانی است که در ماه خدا تربیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: رمضان ماه رحمت، مغفرت، بخشش گناهان و جلب ثواب‌های بسیار است.

وی حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که معنویت را در درون خود تقویت کنیم.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری خواستار تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم شد و افزود: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و خادمان این ملت باید برای معیشت آنان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با افتخار و تمام توان در خدمت مردم باشند ادامه داد: تأمین اشتغال پایدار، بهبود وضعیت اقتصادی و بر طرف کردن معضل گرانی در استان بوشهر با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرم سال، اظهار کرد: مسئولان نسبت به تأمین و بهبود وضعیت آب این استان توجه لازم داشته باشند.

خطیب نماز عید فطر بوشهر با بیان اینکه مسائل فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است رهبر معظم انقلاب بر ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی تاکید دارند و در همین راستا توجه به فرهنگ، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی باید در اولویت باشد.


سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha