آزمون دهمین دوره تفسیر «سوره یاسین» در بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4137541
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
با حضور ۲۷۶۲ شرکت‌کننده؛

آزمون دهمین دوره تفسیر «سوره یاسین» در بوشهر برگزار شد + عکس

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی بوشهر گفت: آزمون کتبی دهمین دوره تفسیر «سوره یاسین» با حضور دو هزار و ۷۶۲ شرکت‌کننده در ۵۲ حوزه آزمونی مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های بوشهر برگزار شد.

تفسیر «سوره یاسین»

وحید حیدری، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا از بوشهر گفت: دهمین دوره از سلسله مسابقات تفسیر استانی «سوره یاسین»، جمعه، هشتم اردیبهشت‌ماه، ویژه دو گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در ۵۲ حوزه آزمونی مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در هر مرکز برگزاری آزمون کتبی تفسیر به ازای هر ۲۵ نفر شرکت‌کننده، حضور یک کارشناس آموزشی و ناظر برنامه‌ریزی و تعیین شده بود، افزود: در این دوره مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) دشتستان به‌عنوان مؤسسه مجری و نظارت ویژه بر ۵۲ نفر از ناظران و ۱۲۰ نفر از کارشناسان آموزشی و مراقبان را عهده‌دار بود.

دبیر اجرایی دهمین دوره مسابقه تفسیر «سوره یاسین» اعلام کرد: از تعداد شش هزار و ۵۰۰ نفر که به‌صورت حضوری و یا به شیوه برخط از طریق دفاتر مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان‌های استان بوشهر در دهمین دوره از سلسله مسابقات تفسیر استانی «سوره یاسین» نام‌نویسی کرده بودند، نزدیک به دو هزار و ۷۶۲ نفر در این آزمون کتبی حضور داشتند.

وی اظهار کرد: مراکز آزمونی شهرستان‌‌های بوشهر، گناوه، دشتستان و دوراهک شهرستان دَیِر از فعال‌ترین حوزه آزمونی بودند که با مشارکت و حضور چشمگیر دانشجویان، خانواده‌ها و فعالان قرآنی برگزار شد.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha