اظهار رضایت از ارتقای فنی مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت
کد خبر: 3795334
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

اظهار رضایت از ارتقای فنی مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت

گروه مسابقات ــ شرکت‌کنندگان حاضر در ششمین دوره مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت با تأکید بر ارتقای سطح فنی این مسابقات، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به لحاظ داوری و پشتیبانی‌های به عمل آمده در مقایسه با ادوار گذشته مطلوب‌تر است.

به گزارش ایکنا؛ ششمین دوره مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت، این روزها در استان گلستان و شهر گرگان در جریان است. مسابقاتی که از 12 اسفندماه آغاز شده و پانزدهم این‌ماه به کار خود پایان خواهد داد. در ادامه، گفت‌وگوهای کوتاهی با دو نفر از شرکت‌کنندگان انجام شده تا از کیفیت و تغییرات این رقابت‌ها در مقایسه با ادوار گذشته مطلع شویم.

تأکید بر ارتقاء فنی مسابقات قرآن طلاب اهل سنت
داریوش رشیدخرم‌آبادی، از برگزیدگان رشته قرائت تحقیق ادوار گذشته مسابقات قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و یکی از شرکت‌کنندگان ششمین دوره این مسابقات، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، بر بالا بودن سطح مسابقات در ششمین دوره تأکید کرد و گفت: استان گلستان در این دوره از مسابقات، میزبانی بسیار خوبی داشته است که جای قدردانی دارد.
وی درباره حمایت‌هایی که از فعالیت‌های قرآنی اهل سنت می‌شود، افزود: خوشبختانه حمایت‌ها در این بخش در حد مطلوبی است. یکی از نشانه‌های این حمایت‌ها برگزاری مسابقات متعدد قرآن برای فعالان قرآنی اهل سنت است که در استان آذربایجان غربی برپا می‌شود. حضور در مسابقات باعث می‌شود تا استعدادهایی که کمتر شناخته شده هستند، به واسطه این رقابت‌ها شناخته شده و خدمات شایسته‌ای در این زمینه برای فعالان قرآنی داشته باشند.

تأکید بر ارتقاء فنی مسابقات قرآن طلاب اهل سنت
این شرکت‌کننده مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت با تأکید بر اینکه قرآن مایه سعادت بشریت در دنیا و آخرت است، اظهار کرد: انسان اگر بخواهد در زندگی موفق باشد، باید مبتنی بر قرآن برنامه‌ریزی کنند. مطمئناً هیچ برنامه‌ای جامع‌تر از قرآن کریم نیست، چراکه این کتاب برای هدایت بشریت آمده است.
همچنین احمد برزگر، یکی دیگر از برگزیدگان ادوار گذشته مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت، که در این دوره از مسابقات نیز حضور یافته است، گفت: واضح است که مسابقات در این دوره در مقایسه با پنج دوره گذشته به مراتب ارتقا یافته‌ است.
وی افزود: از نظر داوری شاهد حضور داوران برجسته‌تری در مقایسه با ادوار گذشته هستیم. همچنین مکان برگزاری مسابقات، سالن اجرای تلاوت‌ها و پشتیبانی‌های در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار مطلوب شده است.

انتهای پیام

captcha